خانه خبر آغاز تولید لاستیک سبز در ایران

آغاز تولید لاستیک سبز در ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
لاستیک سبز

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : عملیات اجرایی طرح تولید ESBR به عنوان ماده اولیه لاستیک سبز با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در عسلویه آغاز شد.لاستیک سبز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کارخانه تولید ESBR در زمینی به وسعت 7.2 هکتار در فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه واقع شده و قادر است سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرن بوتادین به روش امولسیونی (ESBR ) که ماده اولیه تولید لاستیک سازگار با محیط زیست (سبز) تولید کند که در صنایعی مانند تولید لاستیک و قطعات لاستیکی خودرو و هواپیما، چسب و موکت کاربرد دارد.

این کارخانه می تواند تولیدات خود را در دو نوع خشک و روغنی در ۵ گونه، تولید و به بازار ارائه کند.

زمان اجرای خط تولید شرکت شیمیایی صدف عسلویه در مدت ۲۹ ماه با سرمایه گذاری ۱۰۲ میلیون یورو و 5 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

خوراک سالانه این طرح از مجتمع های شیمیایی جم ( ۸۴ هزار تن بوتدین ) و پتروشیمی پارس ( ۲۷ هزار تن ) که در مجاورت شرکت شیمیایی صدف واقع شده است، تامین می شود.

قرار است سالانه حداقل ۵۰ هزار تن محصول ESBR به خارج صادر شود و در زمان بهره برداری ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است