خانه خبر عایق صوت و حرارت میرآکو

عایق صوت و حرارت میرآکو

توسط منیره جوادی
0 نظرات

شرکت عایق خودرو توس به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه کارخانجات پارت لاستیک،مجموعه ای دانش بنیان در حوزه تولید محصولات عایق صدا، لرزش و ارتعاش (NVH)، مبدل کاتالیستی خودرو، عایق های صدا و حرارتی ساختمانی و سایر محصولات شیمیایی فناورانه است.

عایق صوت و حرارت میرآکو

لزوم اجرای مقررات ملی ساختمان مباحث 18 و 19 که مربوط به عایق کاری صوتی و حرارتی ساختمان به صورت توامان می باشد، مجموعه پژوهشی و تولیدی شرکت عایق خودرو توس را بر آن داشت که این محصول را مطابق با آخرین ضوابط و استانداردهای روز برای اولین بار و به صورت انحصاری پس از اخذ مجوز فنی از مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی به مرحله تولید انبوه برساند.

عایق صوت و حرارت میرآکو تولید شرکت عایق خودرو توس در ساختمان های در حال ساخت یا بازسازی جهت عایق کاری صوتی و حرارتی پوسته خارجی بدنه و سقف ساختمان در :
  • هتل‌ها و بیمارستان‌ها
  •  استودیوهای ضبط
  • سالن‌های تئاتر
  • سالن اجلاس
  • سینما و نمایشگاه‌ها و غیره
  • کاربرد دارد به گونه‌ای که استفاده از مصالح نازک‌کاری مانند گچ و سرامیک به صورت اجرای مستقیم و بدون توربندی و رابیتس‌ گذاری می باشد.
    ویژگی‌های فنی :

    شاخص کاهش صدای وزن‌یافته دیوار پایه در بسامدهای 100 تا 5000 هرتزی مرکزی بندهای یک سوم هنگامی با در نظر گرفتن پنل کامپوزیت پلی‌یورتان به میزان 45 دسی بل و برای دیوار پایه به تنهایی 37 دسی بل اندازه گیری شده است که به طور میانگین استفاده از پنل های عایق صوت و حرارت شرکت عایق خودرو توس، حدود 8 دسی بل افزایش در میزان این شاخص را به همراه آورده است.

    تولید این محصول مطابق مجوز مرکز تحقیقات با ابعاد 3*100*100 سانتی‌متر انجام می شود. همچنین ابعاد 3*60*100 این محصول مناسب پوشش‌های سقف کاذب و 2*100*100 سانتی‌متر با کاربرد در زمینه بازسازی ساختمان های قدیمی که محدودیت معماری دارند قابلیت تولید دارند.شایان ذکر است که تولید با ابعاد درخواستی مشتری نیز امکان‌پذیر می باشد.

     

    مشاهده کاتالوگ محصول

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمائید.
    مشهد، شهرک صنعتی توس،فاز1،بلوار تلاش شمالی،تلاش شمالی 7/4،شرکت عایق خودرو توس
    051-35413236 داخلی 215
    051-35413237
    09155656020
    info@aktcom.com
    www.aktcom.co

    مطالب مشابه

    پیام بگذارید

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

    نگاهی کوتاه

    مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

    خبرنامه

    آخرین اخبار

    تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است