خانه پادکست برترین پادکست‌های علم و فناوری

برترین پادکست‌های علم و فناوری

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مواد پلیمری و فلزی، هوش مصنوعی، رباتیک، خودرو، انرژی‌های تجدید پذیر، پلیمرهای مورد استفاده در پزشکی، محیط زیست و فرآیندهای مرتبط. آیا می‌خواهید با آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در این صنایع آشنا شوید؟ تمامی این عناوین جذاب و هیجان انگیز در بخش پادکست سایت پلیم پارت در دسترس هستند. در این پادکست‌ فارسی، در مورد موضوعات جدید و جذاب کنجکاوی می‌نماییم و به گوشه‌های عجیب و غریب علم سر می‌زنیم.

هر قسمت از پادکست‌ها به داستانی از حوزه‌های مختلف علم، مرزهای جدید و گسترش‌یافته‌ی آن‌ها تا آخرین تغییرات و پژوهش‌ها می‌پردازد. مطالب روز دنیا را مورد بحث قرار داده و با دانشمندانی که زندگی خود را وقف پاسخ دادن به پرسش‌های مهم علمی نموده‌اند، همراه خواهیم شد.

برای نگاهی نو، هر قسمت از پادکست‌های بارگذاری شده، به بررسی و گزارش تحقیقات جدید و مصاحبه با صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته می‌پردازد و شما را از جدیدترین مواد و فناوری‌های روز و نحوه کارکرد آن‌ها در صنایع مختلف مطلع می‌سازد. علاوه بر این، می‌توانید از آخرین تحقیقات و نوآوری‌ها در این زمینه‌ها با خبر شوید.

این پادکست‌های‌ علمی توسط کارشناسان مطرح و متخصص در هر حوزه تهیه می‌شوند و به شما کمک می‌نماید تا در زمینه‌های مورد علاقه خود به روز باشید.

برای شنیدن و دنبال کردن این پادکست‌های جدید، جذاب و آموزنده، به سایت پلیم پارت مراجعه نمایید.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است