خانه خبر تولید نسل 5 رزین‌های الکتروفروز کاتدی (CED) درشرکت رنگسازی سیکلمه

تولید نسل 5 رزین‌های الکتروفروز کاتدی (CED) درشرکت رنگسازی سیکلمه

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) :

تولید نسل 5 رزین های الکتروفروز کاتدی (CED) درشرکت رنگسازی سیکلمه

رنگ ED  از سال 1970 توسط شرکت های آمریکایی و ژاپنی و اخیرا توسط شرکت‌های چینی تولید می‌شده که برای اولین بار بصورت کاملا بومی درشرکت رنگسازی سیکلمه اقدام به سنتز و فرمولاسیون رنگ گردیده است . این رنگ دارای دو گرید بدنه خودرو و قطعات خودرویی می‌باشد که اخیرا درمقایسه با معیارها و ویژگی های محصول رقیب اعداد قابل قبول تری را کسب نموده است .این محصول علاوه بر به دست آوردن کیفیت مطابق با استانداردهای مشتری قیمت تمام شده بسیار پایین تری برحسب ارزبری دارد که جذابیت آن را نزد مشتریان دوچندان نموده و همچنین  ظرفیت تولید شرکت رنگسازی سیکلمه را روزانه 10 تن و سالانه 2000 تن می‌باشد . ساخت دستگاهها و تجهیزات تولیدی برای این رنگ توسط متخصصین داخلی انجام گردیده است. باتوجه به پاس شدن تست استانداردهای خودرویی درحال مذاکره با شرکت های خارجی نظیر GAZ و AFTABAZ  روسیه جهت صادرات این محصول می‌باشیم .

تاریخچه شرکت رنگسازی سیکلمه

شرکت رنگ‌سازی سیکلمه (پارت فام) به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه کارخانجات پارت لاستیک در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد و با 46 سال سابقه در تولید رنگ‌های مایع از جمله ساختمانی، ترافیکی، صنعتی و خودرویی، اولین دارنده نشان استاندارد و قدیمی‌ترین شرکت رنگ‌سازی فعال در شمال شرق کشور است.توجه به نیاز بازار و افزایش خطوط تولید از اقدامات انجام شده ما درسال‌های اخیر بوده است. این شرکت نصب خطوط تولید رزین‌های آلکید، خشک‌کن‌های کبالت، کلسیم، زیرکونیم و سرب را در برنامه خود قرارداده است. گسترش سبد محصولات شیمیایی اعم ازشیشه‌شوی اتومبیل، ضدیخ، مواد آماده‌سازی (چربی‌گیر و فسفاته)، رنگبرها، متیل استات و… منجر به احداث خط تولید مستقل مواد شیمیایی شده است. همچنین با توجه به مصرف روزافزون رنگ‌های پودری، شرکت اقدام به نصب وراه‌اندازی دو خط تولید رنگ پودری کرده است. شرکت پارت فام درفرآیند توسعه خود در سال ۱۴۰۰ اقدام به احداث چهار کارخانه مستقل و در چهار سالن مجهز به خطوط و ماشین‌آلات اختصاصی شامل کارخانه‌های تولید رنگ مایع، رنگ پودری، تولید و سنتز رزینED، مواد اولیه رنگ و تولید مواد شیمیایی از قبیل چربیگیر ،فسفاته ،ضدیخ و مایع شیشه شوی نموده است.

شرکت رنگسازی سیکلمه تنها شرکت دانش بنیان گرید یک دارای معافیت مالیاتی

درتولید رزین های الکتروفروز و خمیرهای مرتبط (آستر ED (که برای اولین بار در ایران با 89 درصد مواد داخلی که در دو خط رینگ سازی مشهد و خط تولید ایدکو پرس سایپا درحال مصرف می‌باشد مصرف روزانه این رنگ درخودرو سازی سالانه بیش از 3000 تن درسال است (300 تن در ماه ) که علاوه برآن درصنعت لوازم خانگی مصرف بسیار بالایی دارد که تاکنون از کشورهایی مثل چین و ژاپن وارد کشور می‌گردید لذا باتوجه به دارا بودن استانداردهای کامل در رنگ فوق شرکت رنگسازی سیکلمه گرید یک دانش بنیان را کسب نموده است .

نظارت ویژه بر کنترل کیفیت، گامی مهم و راه گشا در تولید شرکت رنگسازی سیکلمه

اشتغال‌زایی ؛چراغ راه جهش تولید محصولات با کیفیت است و شرکت پارت فام به منظور دسترسی به بازارهای جهانی و قبضه بازارهای داخلی، بیش از پیش به این مقوله توجه کرده است.با توسعه سبد محصولات و افزایش کیفیت در شرکت رنگسازی پارت فام مطابق استانداردهای مورد نیاز جهت صادرات شرکت رنگسازی سیکلمه تاکنون موفق به صادرات محصولات خود به 5 کشورعراق، افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان شده است؛ همچنین این شرکت انواع رنگ‌های پایه آب و رنگ‌های ترافیکی و آلکیدی، صنعتی ،پودری ،و الکتروفروز،چسب چوب، ضد زنگ، بتونه و ... را تاکنون به بازارهای جهانی عرضه کرده است.نظارت ویژه بر کنترل کیفیت، گامی مهم و راه گشا در تولید محصولات مرغوب و باکیفیت این شرکت و توسعه صادرات و حرکت رو به جلو در مسیر جهش تولید است. برای تحقق این رویکرد، توجه خاص به روند استانداردسازی و تقویت توان کارشناسی در بخش‌های کنترل کیفیت خط تولید رنگ سیکلمه در حال تحقق است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمائید.

مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز 2، اندیشه 3، دانش 2، شماره 686
051-35410458-61
info@siklameh.com
https://siklameh.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است