خانه خبر توسعه فوم فنولیک جدید

توسعه فوم فنولیک جدید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Fiba Therm

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت  FTI موفق به توسعه فوم فنولیک با نام تجاری FibaTherm شده است که به آسانی پردازش شده، سریع سخت گردیده و دارای حداقل آتش زایی می‌باشد، همچنین عملکرد FST عالی را ارائه می‌دهد.

اهمیت فوم فنولیک

فوم‌های فنولیک زمانی که در حضور آتش، دود و سمیت موجود هستند به عنوان ماده‌ای کلیدی و عملکردی محسوب می‌شود. با این وجود، دستیابی به مواد فنولی آسان نبوده و فوم‌های دمشی دارای مشکلاتی نظیر آتش زایی می‌باشد.

این فوم فنی سنتزی با استحکام فشاری خوب می تواند به صورت قطعه های برش داده شده یا مایع دو جزئی عرضه شود. این مساله این امکان را ایجاد می کند که فوم های FibaTherm  به شکل های پیچیده و لوله مانند قابل قالب گیری باشد.

این فوم دو جزئی به گونه ای طراحی شده است که فرآیند را آسان و سریع نماید. دو جزء رزین و فعال کننده می تواند از طریق میکسر دستی یا مکانیکی قبل از تزریق یا ریختن در داخل قالب، مخلوط شود. با قالب هایی که تا 50-80 درجه سانتی گراد گرم می شوند، مخلوط در 15-20 دقیقه پخت می شود. از آن جایی که این دو جز در فرآیندی گرمازا قرار دارند، این مایع منبسط شده تا در نهایت منجر به بسته شدن قالب گردد.

قالب گیری شکلی به خصوص به این روش اتلاف ماده را به حداقل مقدار ممکن می رساند. بنابراین استفاده از FibaTherm ™ L می تواند به طور قابل توجهی اقتصادی تر باشد. یکی از ویژگی های کلیدی فوم فنولیک FibaTherm L این است که، با وجود ضخامت متغیر داخل قالب، یک قطعه قالب گیری شده در ثبات تراکم کامل در همه طول و عرض طراحی شده تولید خواهد شد.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است