خانه خبر توسعه مواد پلی آمیدی 4T پایه زیستی توسط DSM

توسعه مواد پلی آمیدی 4T پایه زیستی توسط DSM

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) شرکت DSM توانسته است دامنه تولیدات خود را در زمینه پلیمرهای پایه زیستی مقاوم در دمای بالا با معرفی خانواده‌ای جدید از مواد پلی آمیدی 4T با عملکرد بالا گسترش دهد. این مواد از منابع تجدید پذیر تولید می‌شوند که دارای نام تجاری ForTii® Eco می‌باشد. این مواد جدید برای دستگاه‌های نازک تر و پایدارتر در صنعت الکترونیک مناسب می‌باشند.

مواد پلی آمیدی

گریدهای ForTii® Eco غنی از پلت فرم‌های پایه زیستی است و دارای عملکرد بالا و جایگزین نوع نفتی آن می‌باشد. این محصول در نمایشگاه بین المللی Chinaplas در شانگهای چین معرفی شد.

گریدهای جدید این پلیمر از 30-60% منابع تجدید پذیر بدست می‌آید که بین 10 الی 25% از وزن پایه را تشکیل می‌دهند. DSM از دانه ‌های کرچک به عنوان منبع زیستی استفاده کرده است.

مواد پلی آمیدی2

سه گرید اول این خانواده شامل ForTii Eco E11، ForTii Eco E61 و ForTii Eco LDS62 می‌باشد. این محصول جدید عاری از هالوژن و برای قطعاتی با دیواره نازک مناسب است همچنین دارای جریان‌پذیری خوب و خواص عالی مکانیکی و دی الکتریکی می‌باشد. ForTii Eco E11 وForTii Eco E61 برای اتصال دهنده‌های SMT مانند USB-C جدید و جک صوتی کاربرد دارد. ForTii Eco LDS62 بسیار مناسب برای آنتن‌ها، پوشش‌های امنیتی RFID و سوئیچ‌های موجود در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی قابل حمل می‌باشد.

ForTii Eco حساسیت کمی نسبت به رطوبت از خود نشان می‌دهد همچنین دارای چقرمگی بالایی است. این محصول جدید مقرون به صرفه می‌باشد و باعث کاهش هزینه‌ها می‌گردد.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است