خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

توسط admin
0 نظرات
16th ichec conference

مرجع پلیمر در بازار ایران: شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران در بهمن ماه سال 1397 به صورت مشترک توسط انجمن مهندسی شیمی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

این کنگره با هدف گرد هم آوردن محققان دانشگاه و متخصصان صنعت و ایجاد بستری مناسب برای تبادل یافته­ های جدید و پیشرفت­های فنی و شناسایی نیازهای روز صنعت از طریق ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی های کلیدی، برگزاری کارگاه ­ها و نشست­های تخصصی و برپایی نمایشگاه ترتیب داده شده است.

با توجه به اینکه مهندسی شیمی کلید توسعه پایدار است و توسعه پایدار اولویت اصلی کشور، توجه اصلی این کنگره بر روی توسعه پایدار در صنایع ایران است. در این برنامه ­ها، راهکارهای عملی و نوین در جهت کاهش مصرف آب، بازیافت پساب­های شهری و صنعتی، بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش اثرات زیست محیطی صنایع، کاهش کربن منتشر شده به جو در صنایع ایران و سایر موضوعاتی که در حوزه توسعه پایدار قرار می­گیرند مورد توجه قرار خواهند گرفت.

از کلیه اساتید، پژوهشگران، کارشناسان صنعت و دانشجویان دعوت می­شود که دستاوردهای نوین پژوهشی و مطالعاتی خود که منطبق بر یکی از محورهای کنگره است را از طریق سامانه آنلاین ارسال مقاله، به دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند. همچنین طبق هماهنگی های بعمل آمده بین کمیته اجرایی و کمیته علمی کنگره و به جهت بالا بردن سطح کیفی مقالات ارائه شده در این کنگره، تعدادی از مقالات که توسط کمیته علمی این کنگره انتخاب شده اند جهت چاپ در ژورنال های معتبر فارسی و انگلیسی زبان ارسال خواهند شد.

طبق هماهنگی های کمیته علمی و اجرایی شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران مقالات برتر که توسط کمیته علمی مورد تایید باشند به نشریه های زیر برای داوری جهت چاپ ارسال خواهد شد.

1.Chemical Product and Process Modeling

2.Iranian Journal of Chemical Engineering(IJChE)

3. Journal of Chemical and Petroleum Engineering

4. Iranian Polymer Journal

5. Journal of Renewable Energy and Enviroment

6. Iranian Journal of Catalysis

کانال تلگرام کنگره به آدرس ichec16_AUT@ در دسترس می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس مراجعه شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال و الگوی نگارش مقالات به یکی از زبان­‌های فارسی یا انگلیسی با تلفکس 64543155 تماس بگیرند و یا به وب سایت www.ichec.ir مراجعه کنند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است