خانه خبر رکورد صادرات پلی اتیلن ایالات متحده در سال 2018

رکورد صادرات پلی اتیلن ایالات متحده در سال 2018

توسط مدیر سایت
0 نظرات
chart increase

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس داده های اداره سرشماری (Census Bureau) ایالات متحده، حجم صادرات پلی اتیلن (PE) این کشور در سال 2018 میلادی، به دنبال افزایش تولید و تقاضای داخلی ضعیف، رکورد تازه ای را ثبت کرد.

chart increase

ایالات متحده در سال گذشته میلادی در مجموع رقمی معادل چهار میلیون 316 هزار و 232 تن گریدهای مختلف پلی اتیلن را صادر کرد.

بخشی از این افزایش صادرات را می توان ایجاد ظرفیت های تازه تولید در آمریکا ظرف 2 سال گذشته نسبت داد. از آغاز سال 2017 میلادی، ایالات متحده نزدیک به 6 میلیون و 400 هزار تن (معادل 35.9 درصد) به ظرفیت اسمی سالانه تولید پلی اتیلن (annual PE nameplate capacity) خود افزوده است.

صادارت به تمامی مناطقی که به عنوان مقاصد اصلی صادراتی رزین های آمریکایی به شمار می روند، افزایش چشمگیری را نشان می دهد. اگر چه منابع آگاه می گویند که در میزان سهم اختصاص یافته به هر مقصد صادراتی، تغییراتی به دلایل ژئوپلیتیکی اعمال شد.

نخستین موج افزایش ظرفیت تولید پلی اتیلن ایالات متحده همانطور که بیشتر منابع نیز گفته اند، با هدف ارسال به بازار آسیا، به ویژه چین، به بهره برداری رسید. بیشتر افزایش ظرفیت های صورت گرفته متمرکز بر محصولات پلی اتیلن سنگین (HDPE) و پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) بوده است.

با این همه، داده های جدید نشان می دهد که بالا گرفتن جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده، چشم انداز صادرات پتروشیمی آمریکا به چین را متاثر ساخته است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است