خانه تکنولوژي عرضه نانوپوشش ضداثرانگشت و مقاوم در برابر خراش

عرضه نانوپوشش ضداثرانگشت و مقاوم در برابر خراش

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ویلیس قصد دارد تا در نمایشگاه WMS 2017، نانوپوشش جدیدی موسوم به Fenix NTM را عرضه کند. این پوشش که با استفاده از فناوری‌ نانو و پلیمر ساخته شده دارای خواص ویژه‌ای نظیر ضداثرانگشت و مقاوم در برابر خراش بوده و برای طراحی داخلی استفاده می‌شود.

نانوپوششی به نام Fenix Nanotech در نمایشگاه WMS 2017به نمایش در خواهد آمد. این پوشش که با استفاده از فناوری‌ نانو به‌دست آمده است، به گونه‌ای طراحی شده که بتوان در طراحی داخلی از آن استفاده کرد. علاوه بر فناوری‌ نانو از رزین‌های جدیدی نیز برای ساخت این ماده استفاده شده است. وجود این رزین‌های ترموپلاستیک موجب شده تا سطح پوشش نهایی کاملاً بسته باشد. توپوگرافی سطحی غیرمنظم این سطح به دلیل وجود انعکاس پایین نور است. این ویژگی‌های سطحی موجب شده تا ظاهر این پوشش کاملاً مات باشد و اثر انگشت روی آن باقی نماند.
نانوپوشش هوشمند
استفاده از فناوری‌ نانو در این پوشش هوشمند موجب شده تا خواص جالب توجه روی این سطح به‌وجود آید و در نهایت بتوان از آن در آشپزخانه‌ها، حمام، مبلمان و بیمارستان‌ها استفاده کرد.
شرکت ویلیس یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده مواد ساختمانی در آمریکای شمالی است که روی نیاز بازار و روندهای نوظهور تمرکز دارد.
ویلیس در سال 1967 توسط رون ویلیس تأسیس شد و تا کنون محصولات و خدمات مختلفی به مشتریان خود در بخش دکوراسیون عرضه کرده است. در سال 1992 شرکت ویلیس با مایک هترمن همکاری مشترکی را آغاز کردند.
ویلیس به صورت انحصاری توزیع محصولات شرکت دوپونت کوریان و زودیاک و چند شرکت دیگر را در کانادا و آمریکا به عهده دارد.
در سال 2014، ویلیس حق توزیع لمینیت‌های فشار بالای آرپا (Arpa) را دریافت کرد. در سال 2015 نیز این شرکت با افزایش دامنه کاری خود، فعالیت خود را در آمریکا افزایش داد، به طوری که در حال حاضر بیش از 50 متخصص در آمریکا و کانادا دارد.
این نانوپوشش به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند دربرابر خراش، سایش، اثر انگشت، حلال‌های قوی، گرما و باکتری مقاومت کند که دلیل بروز این رفتارها، استفاده از فناوری‌ نانو است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است