خانه خبراخبار علمی پژوهشی برچسب پلاستیکی هوشمند کنترل آب در بدن

برچسب پلاستیکی هوشمند کنترل آب در بدن

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: زمانی که مشغول کار یا فعالیت‌های روزانه هستید، ممکن است فراموش کنید آب بیشتری بنوشید و از این طریق الکترولیت مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید. به همین خاطر یک گروه از دانشمندان بین‌المللی گرد هم آمدند تا با ساخت یک برچسب پلاستیکی هوشمند مخصوص پوست بدن، این مسئله به شما یادآوری شود.

اگرچه تاکنون انواع مختلف دستگاه‌ها ساخته شده است که نوشیدن کافی آب در طول روز را یادآوری می‌کند، ولی این برچسب جدید برخلاف همه آنها می‌تواند میزان تعرق بدن را نیز در آنِ واحد محاسبه کند و نتیجه حاصل از آن را در اختیار شما بگذارد.

برچسب هوشمند به اندازه یک سکه ساخته شده است که به راحتی به پوست بدن می‌چسبد و نمونه اولیه آن به صورت یکبار مصرف، پس از هر بار استفاده دور انداخته می‌شود. این برچسب روی ساعد دست یا قسمت پشت آن نصب می‌شود و از این طریق می‌توانید دریابید چه میزان تعرق کرده‌اید و چقدر باید آب بنوشید.

 

water plastic stick

 

روی این برچسب هوشمند پلاستیکی کانال‌های میکروسیال نصب شده است که به صورت مستقیم با حفره‌های موجود روی پوست بدن انسان ارتباط برقرار می‌کنند و کانال‌های مذکور به چهار مخزن اصلی می‌رسند. این مخازن مجزا هر کدام میزان تعرق را محاسبه می‌کنند و از طریق اپلیکیشن موبایلی مربوطه که روی گوشی شما نصب شده است، اعلام می‌دارند که چه زمان و چه میزان آب باید بنوشید.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است