خانه مواد اولیه معرفی پلی استایرن

معرفی پلی استایرن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی استایرن

اولین بار در سال 1940 پلی استایرن توسط شرکت آلمانی صنایع فاربن تولید و به عنوان عایق در صنایع الکتریکی مصرف گردید. امروزه پلی استایرن ، پنجمین بسیار پرمصرف جهان است که در اغلب صنایع بکار میرود. شفافیت، شکل پذیری و قیمت مناسب این بسیار باعث گردید که ظرفیت جهانی این ماده از 7/8 میلیون تن در سال 1990 به 5/18 میلیون تن در سال 2003 افزایش یابد.

این بسیار که بر خلاف سایر پلاستیک ها شفاف است، در برابر جذب اب، مقاومت خوبی داشته و عایق حرارتی و الکتریکی خوبی می باشد. در حال حاضر ، ظرفیت تولید این ماده حدود 2/22 میلیون تن است که پیش بینی میشود با رشد 8/1 درصدی به حدود 6/23 میلیون تن در سال 2013 افزایش یابد.

مصرف جهانی این ماده در حال حاضر حدود 8/16 میلیون تن است که پیش بینی میشود که تا سال 2013 و 2018 به ترتیب به حدود 9/18 و 22 میلیون تن بالغ گردد. سهم این بسیار از مصرف بسیارهای اساسی حدود 4/7 درصد است و در سه گرید GPPS ، EPS و HIPS تولید می گردد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است