خانه اقتصادی ظرفیت تولید پلی اتیلن در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه تا ۱۲ درصد افزایش می یابد

ظرفیت تولید پلی اتیلن در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه تا ۱۲ درصد افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
kermanshah Petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه در مورد میزان تولید و افزایش ظرفیت تولید این مجموعه اظهارکرد: شرکت ما یکی از شرکت‌های زیرمجموعه زنجیره خط اتیلن غرب است که سال گذشته توانست با ۱۰۷ درصد ظرفیت اسمی خود پلی اتیلن تولید کند و در ادامه همان روند در شش ماهه نخست سال جاری ۸ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی تولید داشتیم. این واحد تولیدی به گونه ای ساخته شده که تنگنا و گلوگاه تولید ندارد و می توانیم در راستای توسعه،ظرفیت تولید را بین ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش دهیم.

وی ادامه داد ظرفیت تولید در حال حاضر ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن معادل ۳۸ تن در ساعت است که با طرح افزایش ظرفیت امیدواریم به ۴۳ تا ۴۴ تن در ساعت برسد.

وی در مورد مزیت دستگاه های موجود برای افزایش ظرفیت در پتروشیمی پلیمر کرمانشاه گفت: دستگاه های اصلی مجتمع از زمان راه اندازی به گونه ای طراحی شده که حاشیه افزایش تولید در آینده پیش بینی شده است و با کمی تغییرات در بعضی دستگاه های خط تولید، برق و ابزار دقیق امیدواریم تا پایان سال ۹۸ ظرفیت تولید را به ۳۴۵ هزار تن ارتقا دهیم.

سرمایه گذاری مشترک در حوزه پایین دستی پتروشیمی

مدیر عامل شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه در مورد طرح‌های توسعه ای این مجموعه گفت:   با تقاضا از استان در نظر داریم در حوزه پایین دستی پتروشیمی سرمایه‌گذاری مشترک انجام دهیم. این طرح در حال بررسی است و هدف از این کار تولید اشتغال در استان با سرمایه‌گذاری کمتر است.

سعیدی در مورد وضعیتHSE شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه گفت: از لحاظ آتش نشانی و ایمنی، محیط زیست و بهداشت کارنامه روشنی داریم بطوریکه واحد‌های ما توانسته‌اند از شاخص بیش از ۲۱ میلیون نفر در ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعریف شده است عبور کند.

همچنین در زمینه محیط زیست بصورت مستقیم و آنلاین توسط اداره کل استان در حال پایش هستیم و هیچگونه آلایندگی نداریم. در زمینه بهداشت نیز با معاینات ادواری و بالاترین کنترل ها سلامت همکاران خود را تامین می کنیم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است