خانه اقتصادی‏تحليل روند پیش بینی رشد 7 درصدی بازار جهانی سیستم های آب بندی خودرو در پنج سال آتی

پیش بینی رشد 7 درصدی بازار جهانی سیستم های آب بندی خودرو در پنج سال آتی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
روند

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): گزارش جدیدی با عنوان “بازار سیستم های آب بندی پنجره و خارجی خودرو به تفکیک نوع (کانال گلسران، زه کنار سقف و آب بندی خارجی”، نوع خودرو (ماشین سواری، LCV و HCV)، و منطقه (آسیای آرام، اروپا، آمریکای شمالی و سایر مناطق دنیا)- سیر جهانی و پیش بینی تا سال 2020″ منتشر شده که در آن به رشد 08/7 درصدی شاخص [1]CAGR از سال 2015 تا 2020 در بازار سیستم های آب بندی پنجره و خارجی خودرو و رسیدن به 58323 میلیون دلار در سال 2020 اشاره شده است.

منطقه آسیای آرام شامل کشورهایی مانند چین، هند، ژاپن، و کره جنوبی است. توسعه های زیرساختی اخیر و فعالیت های صنعتی سازی در این کشورها مسیرها، فرصت ها، و بازارهای تروندازه ای برای OEM ها به ارمغان می آورد.

تقاضا رو به رشد برای خودروی سواری

تقاضا برای خودروی سواری در این مناطق رو به افزایش است، و انگیزه آن افزایش درآمد سرانه و تقاضا برای کالاهای لوکس می باشد.

توسعه های زیرساختی و سرمایه گذاری های صنعتی همچنین سبب رشد خودروهای تجاری و درنتیجه، کانال گلسران، زه کنار سقف و آب بندهای خارجی در این مناطق شده است.

اروپای غربی بازار بالغی برای صنعت خودروست. اگرچه، صنعت خودروسازی اروپا پس از بحران سال 2008 شاخص منفی CAGR را به ثبت رسانید. این صنعت پس از سال 2013 با نرخ سریعی شروع به بهبود کرد و بیش از 30% تمامی خودروهای سواری تولید جهانی را به خود اختصاص داد.

تقاضای جهانی برای خودروهای “ساخت آلمان” به قوت خود باقی است، و صادرات آن به سه چهارم کل تولید خودروی داخلی می رسد. انتظار می رود این امر بازار سیستم های آب بندی پنجره و خارجی در اروپا را به جلو براند.

منطقه آمریکای شمالی شامل ایالات متحده، کانادا، و مکزیک است؛ و به لحاظ فناوری بازاری پیشرو و بالغ می باشد. چندین OEM در حال برپا کردن تجهیزات ساخت در مکزیک، به دلیل نیروی کار اقتصادی و هزینه های پایین تولید هستند. این امر منجر به افزایش حجم تولید خودرو در این کشور، و در نتیجه افزایش تقاضا برای سیستم های آب بندی شده است.

 

منبع: Rubber World

[1] Compound Annual Growth Rate (CAGR):

نرخ رشد متوسط سالانه یک سرمایه گذاری در یک مدت زمان مشخص بیش از یک سال

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است