خانه خبراخبار اقتصادی رونق ادامه دار بازار پلی پروپیلن ها

رونق ادامه دار بازار پلی پروپیلن ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه ۹ هزار و ۱۹۹ تنی محصولات پلیمری با ۲۲ هزار و ۶۰ تن تقاضا روبه رو شد و نهایتا ۷ هزارتن محصول در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نویدزرشیمی، پلی نار و مارون با استقبال از سوی خریداران روبه رو و با رقابت شدند.

به این ترتیب عرضه ۸۰۰ تنی پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار با ۱۶۸۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۹۷ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی که به میزان ۲۵۲ تن عرضه شده بود ۸۲۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۵ تومان و نرخ خرید آن هم  ۴ هزار و ۱۰۸ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم ۱۰۰۸ تن عرضه و ۱۴۴۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۱ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزارو ۲۹۵ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L هم با حجم ۴۸۳ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۱۱تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰Cپتروشیمی مارون که به میزان ۲۲۰ تن عرضه شده بود، ۱۷۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۳ هزار و ۷۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۴ هزارتومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی  C۳۰S و Z۳۰S پتروشیمی مارون هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند، به طوری که عرضه ۱۰۱۲ تنی C۳۰S به میزان ۲۷۲۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۱۰ تومان بود.

گرید Z۳۰S هم به صورت سلف و هم نقدی و جمعا با حجم ۱۶۷۲ تن عرضه شد که جمعا ۳ هزار و ۲۱۲ تن تقاضا داشت، میانگین خرید نقدی این کالا ۳ هزار و ۲۹۲ تومان و خرید سلف آن هم ۳ هزار و ۲۶۵ تومان رقم خورد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است