خانه شرکت های پتروشیمی مجتمع پتروشیمی رجال

مجتمع پتروشیمی رجال

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مجتمع پتروشیمی رجال، که نخستین واحد خصوصی پتروشیمی کشور به شمار می آید در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر احداث شده است. این مجتمع پتروشیمی سالانه ۹۰ هزار تن پلی پروپیلن تولید می کند و با انجام طرح توسعه ای که برای آن در نظر گرفته شده است، ظرفیت تولید آن افزایش خواهد یافت.

مجتمع پتروشیمی رجال در زمینی به مساحت ۲۲۷ هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر ایجاد شده که ۱۲۷ هزار متر مربع آن به نخستین مرحله احداث این مجتمع اختصاص یافته است. در مراحل مختلف ساخت این مجتمع یک هزار و دویست نفر نیروی انسانی مشغول به کار بودند.

طراحی ، نظارت و مدیریت اجرایی سیستم های الکتریکی این طرح عظیم تماماً توسط متخصصین شرکت بهراد نقش جهان انجام گرفت. در این پروژه بیش از ۴۰۰ کیلومتر کابل کشی برق و ابزار دقیق انجام شد و بیش از ۲۸۰ موتور با سایزهای ۰٫۵ تا ۳۰۰۰ کیلووات به همراه درایوهای مربوطه در جای جای سایتِ محل پروژه نصب گردید.

[mks_button size=”large” title=”مجتمع پتروشیمی رجال style=”squared” url=”http://www.petpr.ir/rejal/” target=”_self” bg_color=”#81d742″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است