خانه اقتصادی بررسی بازار جهانی فوم‌های پلیمری

بررسی بازار جهانی فوم‌های پلیمری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

بازار جهانی فوم‌های پلیمری پیش‌بینی می‌شود از 105.37 میلیارد دلار در سال 2016 به 171.96 میلیارد دلار تا سال 2021 برسد که طبق محاسبات CAGR با نرخ رشد 8.5% همراه خواهد بود.

فوم‌های پلیمری

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر دربازار ایران (پلیم پارت) فوم‌های پلیمری دارای کاربردهای گسترده‌ای در ساختمان و ساخت و ساز، مبلمان و تخت خواب، بسته‌بندی و خودرو می‌باشند. بخش ساختمانی و ساخت‌وساز بزرگترین سهم این بازار را در سال 2015 به خود اختصاص داده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود بخش خودرو و به دنبال آن بسته‌بندی بالاترین میزان نرخ رشد را بین سال‌های 2016 تا 2021 خواهند داشت.

در طول پنج سال آینده تخمین زده می‌شود آسیا اقیانوسیه بیشترین میزان رشد و همچنین بزرگترین سهم  این بازار را دارا خواهد بود. چین به دلیل افزایش تولید و مونتاژ انواع وسایل نقلیه در طی 2 الی3 سال گذشته یکی از بزرگترین مصرف‌کننده‌های فوم‌های پلیمری در جهان می‌باشد. از دیگر اقتصادهای نوظهور این بازار می‌توان به برزیل، هند و مکزیک اشاره کرد.

منبع: plastemart

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است