خانه علمی پژوهشینشريات نشریه Compounding World (دسامبر 2023)

نشریه Compounding World (دسامبر 2023)

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : نسخه پی دی اف نشریه Compounding World در دسامبر 2023 با مروری برسرفصل های آن از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.

  • تحولات پیشگیرنده‌های شعله ; تولیدکنندگان پیشگیرنده های شعله در حال توسعه انواعی از این پیشگیرنده‌ها هستند که مقررات جهانی را به طور فزاینده ای جهت ایمنی و پایداری رعایت می کنند.

  • فن آوری های ضد جعل ; برچسب‌های پلیمری ، متقلبین را شکست دادند. نشانگرها و برچسب‌های تعبیه شده در ترکیبات پلاستیکی می توانند برای شناسایی محصولات تقلبی استفاده شده و قابلیت ردیابی مواد بسیار مهم را فراهم کند.

  • ترکیب سازهای آزمایشگاهی ;در آزمایشگاه مخلوطش کن ، تجهیزات ترکیب‌سازی در مقیاس آزمایشگاهی که می توانند شرایط تولید را شبیه سازی کنند، برای توسعه عملکرد ترکیبات بسار مهم است.

  • پاکسازی/تمیزکردن ، ترکیب سازها تمایل شدیدی به پاکسازها پیدا کرده اند. تولیدکنندگان ترکیبات پاکسازی که به طور سنتی بر بازار قالب گیری تزریقی متمرکز بوده اند اکنون صنعت ترکیب سازی را به عنوان یک بخش رشد قابل توجه می بینند.

دانلود فایل

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است