خانه خبر فورد با کارخانه باتری LFP جدید، میشیگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

فورد با کارخانه باتری LFP جدید، میشیگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : فورد با کارخانه باتری LFP جدید، میشیگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ شیمی باتری جدید برای مشتریان ارزش، دوام، شارژ سریع را فراهم می‌آورد، 2500 شغل آمریکایی جدید بیشتر ایجاد می‌نماید.

  • فورد اولین خودروسازی متعهد به ساخت باتری‌های نیکل کبالت منگنز (NCM) و لیتیوم آهن فسفات (LFP) در ایالات متحده است که این امر به دومین شرکت تولید‌کننده وسایل نقلیه الکتریکی آمریکا در سال 2022 یاری رساند تا خودروهای برقی را به مشتریان بیشتری برساند و زنجیره تامین خود را در ایالات متحده متنوع نماید.
  • فورد در حال سرمایه‌گذاری 5/3 میلیارد دلاری برای ساخت کارخانه باتری LFP در مارشال، میشیگان است؛ این شرکت تابعه بخشی از تلاش فورد با سرمایه‌ای بیش از 50 میلیارد دلار برای رهبری انقلاب جهانی EV است. تولید اولیه برای سال 2026 با 2500 کارمند در نظر گرفته شده است.
  • اضافه شدن باتری‌های LFP به خط تولید خودروهای برقی فورد در سال جاری (2023) – شروع با Mustang Mach-E – و پشتیبانی از کارخانه باتری LFP ایالات متحده، بخش‌های کلیدی طرح + Ford این شرکت هستند. با این ترتیب فورد می‌تواند سریع‌تر ارتقا یابد و خودروهای الکتریکی در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تری برای مشتریان فراهم آورد.
  • باتری‌های LFP فوق‌العاده با‌دوام هستند در حالیکه از مواد با تقاضا و هزینه بالا، کمتر استفاده می‌نماید و به تامین انرژی انواع خودروهای سواری و پیکاپ‌های نسل بعدی فورد کمک خواهد نمود. کارخانه جدید LFP تقریباً 35 گیگاوات ساعت (GWh) به ظرفیت باتری LFP اضافه می‌نماید.
  • فورد و همکارانش در فناوری باتری اعلام نموده‌اند که از سال 2019 تاکنون 6/17 میلیارد دلار در تولید خودروهای برقی و باتری در ایالات متحده سرمایه گذاری نموده‌اند،  که این امر منجر به ایجاد بیش از 18000 شغل مستقیم در ایالات متحده و بیش از 100000 شغل غیرمستقیم شده است.

MARSHALL، Mich.، 13 فوریه 2023 – فورد بر اساس تعهد خود به تولید آمریکایی، امروز اعلام کرد 5/3 میلیارد دلار برای ساخت اولین کارخانه باتری LFP تحت حمایت خودروسازان کشور، سرمایه‌گذاری می‌نماید که فناوری باتری دوم را در خط تولید خودروهای برقی فورد به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

دانلود متن کامل : فورد با کارخانه باتری LFP جدید، میشیگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

https://media.ford.com

ترجمه و ویرایش : مریم مهاجر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است