خانه خبراخبار اقتصادی مشارکت در برنامه سرمایه‌گذاری باتری فارادی 2022

مشارکت در برنامه سرمایه‌گذاری باتری فارادی 2022

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : شرکت توسعه مواد پیشرفته (Advanced Material Development) اعلام کرد که به‌عنوان یکی از یازده SME برای برنامه سرمایه‌گذاری فارادی ۲۰۲۲ انتخاب شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه خبری فناوری نانو ایران، این شرکت در حوزه نانومواد دو بعدی فعالیت دارد و تا ۳۳۰ میلیون پوند در پروژه‌های تحقیقاتی و نوآوری سرمایه‌گذاری خواهد کرد و تسهیلاتی برای رشد کسب و کارهای قوی در صنعت باتری در بریتانیا ارائه می‌دهد. این تسهیلات برای قرار دادن این SMEهای بریتانیایی در بهترین مکان ممکن برای مشارکت و ارائه به سرمایه‌گذاران فعال در این زمینه طراحی شده است.

شرکت توسعه مواد پیشرفته از طریق تخصص خود در نانومواد دوبعدی توانسته است انواع ساختارهای چاپی مستحکم برای الکترودها، حسگر کرنش و رابط‌های حرارتی تولید کند که رسانایی و انعطاف مکانیکی بهبود یافته را نشان می‌دهد و در عین حال پایداری را که ارزش اصلی این شرکت است، به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

این شرکت در حال حاضر چندین رهیافت منحصر به فرد مبتنی بر فناوری‌‌ نانو را توسعه داده که از جمله می‌توان به RFID پایدار و حسگرهای قابل انعطاف، قابل کشش با استفاده از جوهرهای رسانا اشاره کرد. جوهرهای نانوذرات شرکت توسعه مواد پیشرفته می‌توانند به‌طور ایمن به لایه‌های مختلف متصل شوند و به آن‌ها امکان کشش و خم شدن را دهند در حالی که مقاومت مکانیکی و الکتریکی را در محیط‌های سخت حفظ می‌کنند. سال گذشته، شرکت توسعه مواد پیشرفته قراردادی با شرکت مارکس‌ اند‌ اسپنسر امضا کرده است تا از جوهر گرافنی برای ارتقا کیفیت و کارایی RFIDها استفاده کند. شرکت توسعه مواد پیشرفته در زمینه استفاده از فناوری جوهر رسانای مبتنی بر گرافن برای جایگزینی مواد آلومینیومی و پلاستیکی که در حال حاضر در صنعت رو به رشد RFID استفاده می‌شود، پیشرفت چشمگیری داشته است. این دستاوردها فرصت‌هایی را در این بخش برای کاربردهای مختلف ایجاد می‌کند و می‌توان از گرافن برای تولید محصولات «سبز» و «انعطاف‌پذیر» استفاده کرد.

جان لی، مدیر اجرایی شرکت توسعه مواد پیشرفته گفت: «این سرمایه‌گذاری بالقوه به طور قابل توجهی توانایی شرکت توسعه مواد پیشرفته را برای پیشرفت سریع در توسعه فناوری مواد بهبود می‌دهد. علاوه بر کارهای مرتبط با باتری، ما همچنین محصولات محافظ EMI پیشرفته‌ای را توسعه داده‌ایم که به کاهش نویز سوئیچینگ فرکانس بالا در سیستم‌های مدیریت الکتریکی و برای صنعت خودرو کمک می‌کند.»

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است