خانه خبر روسیه آماده افزایش عرضه گاز به اروپاست

روسیه آماده افزایش عرضه گاز به اروپاست

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور، با وجود افزایش مصرف داخلی، آماده افزایش عرضه گاز طبیعی به کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

اعلام آمادگی روسیه جهت صادر کردن گاز به قاره سبز

به گزارش ایلنا از خبرگزاری رویترز ، الکساندر نواک روز شنبه (۲۴ مهرماه) با اعلام اینکه مصرف گاز روسیه به بالاترین حد خود رسیده است، گفت: مسکو همچنان آمادگی دارد در صورت دریافت درخواست‌ افزایش عرضه  از سوی اروپا، گاز بیشتری به قاره سبز صادر کند.

بهبود تقاضای نفتی که از بحران شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا آسیب دیده بود موجب افزایش قیمت تک‌محموله‌های گاز در اروپا شد.

قیمت‌ها اوایل ماه جاری میلادی کاهش یافت زیرا روسیه، تأمین‌کننده اصلی گاز اروپا، اعلام کرد که می‌تواند گاز بیشتری به این قاره صادر کند اما این مسئله هنوز تحقق نیافته است.

بهبود فعال اقتصادی منجر به افزایش مصرف گاز

نواک در مصاحبه با پخش تلویزیونی روسیا ۱ گفت: مصرف گاز  روسیه امسال به دلیل بهبود فعال اقتصادی این کشور،به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته .

روسیه – که تولید و صادرات گازش به اتحادیه اروپا اکنون به بالاترین حد خود رسیده – اعلام کرد که باید پیش از افزایش عرضه به بازار تک‌محموله‌ای اروپا، ذخیره‌سازی‌های گاز خود را تکمیل کند، مسکو قصد دارد این کار را تا پایان اکتبر انجام دهد.

معاون نخست‌ وزیر روسیه بدون اشاره به مقدار ذخیره‌سازی گاز این کشور پیش‌بینی کرد که کمبود گاز تأسیسات زیرزمینی اروپا حدود ۲۵ میلیارد مترمکعب است.

وی تأکید کرد که تقاضای زیاد داخلی روسیه، مانع افزایش عرضه گاز روسیه به اروپا (در صورت درخواست آنها) نخواهد بود.

 

 

منبع: ایلنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است