خانه تکنولوژي پلیمر هایی برای کمک به درمان بهتر بیماران دیالیزی

پلیمر هایی برای کمک به درمان بهتر بیماران دیالیزی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
dialysis

مرجع پلیمر در بازار ایران: بنیان‌گذاران یک استارتاپ آمریکایی قصد دارند با تولید پلیمرهای خاصی، به درمان بهتر بیمارانی که به دیالیز نیاز دارند، کمک کنند.

استارتاپ آمریکایی “ونوستنت”(VenoStent)، فناوری جدیدی برای بیماران دیالیزی ارائه داده‌اند که می‌تواند پیامدهای خوبی برای آنها داشته باشد.

dialysis

به گفته بنیان‌گذاران این شرکت، سالانه، دیالیز ۵۵ تا ۶۵ درصد بیماران با شکست روبرو می‌شود و مراقبت از چنین بیمارانی نیز هزینه زیادی در پی دارد. در هر حال، بنیان‌گذاران این شرکت باور دارند که می‌توانند راه حلی برای این مشکلات ارائه دهند.

“تیموتی بور”(Timothy Bouré) و “جفری لاکز”(Geoffrey Lucks)، بنیانگذاران این استارتاپ، کار خود را در سال ۲۰۱۲ آغاز کردند و توانستند اثر قابل توجهی بر جامعه پزشکی بگذارند. آنها در سال ۲۰۱۸ نیز توانستند یک آزمایش موفقیت‌آمیز روی حیوانات انجام دهند و بودجه‌های گوناگونی دریافت کنند. آنها تلاش می‌کنند تا با ساخت پلیمر و چاپ استنت‌های پزشکی، نیاز به جراحی‌های خطرناکی که احتمال شکست آنها وجود دارد را برای بیماران مبتلا به بیماری‌های کلیوی برطرف کنند.

نکته اصلی این ایده، کشف نوعی پلیمر است که از رشد سلول پشتیبانی می‌کند تا پس از دیالیز، ترمیم شود.

بنیان‌گذاران این استارتاپ تاکنون ۲.۴ میلیون دلار بودجه برای کار خود جذب کرده‌اند. آنها برای دومین مرحله آزمایش‌های حیوانی آماده می‌شوند و قصد دارند نخستین آزمایش‌های انسانی را نیز در سال ۲۰۲۱ آغاز کنند.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است