خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مرور معاملات هفته گذشته بازار پلیمرها

مرور معاملات هفته گذشته بازار پلیمرها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Report and analysis

مرجع پلیمر در بازار ایران: هفته گذشته شاهد آغاز به کار واقعی بازارها بودیم و بازار پلیمرها در این زمان توانست رونق نسبی معاملاتی را به  دست آورد که نوید روزهایی خوب را مطرح می‌کند.

این شرایط موجب شد تا حجم معامله پلیمرها در بورس کالا به رقمی نزدیک به 74 هزار تن برسد که یک رقم مطلوب به شمار رفته و نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق عرضه‌ها در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته است.

Report and analysis

 

این وضعیت را باید جدی گرفت آن هم در شرایطی که بیش از 95 درصد از عرضه‌ها داد و ستد شده و نشان می‌دهد که بازار هم به عرضه‌های بیشتری نیاز دارد و هم با رشد عرضه‌ها می‌توان به صورت واقعی از حجم تولید در صنایع تکمیلی حمایت کرد.

به عنوان یک نمونه مشخص در اواخر سال گذشته تجربه معاملات بالای 90 هزار تن به ثبت رسیده است ولی در هفته پیشین حجم عرضه‌ها رقمی بیش از 76 هزار تن بود، با توجه به این موارد از هم‌اکنون باید گفت که رشد حجم عرضه‌ها یک نیاز برای بازار تلقی شده و به کمک این داده می‌توان روزهایی بسیار جذاب را برای بازار محصولات پتروشیمی رقم زد.

در هفته گذشته بازار نشان داد که فرصت بازآفرینی موفقیت‌های سال گذشته را به همراه دارد و از هم‌اکنون می‌توان گفت که یک سال مطلوب با رشد تولید در صنایع تکمیلی آغاز شده است که البته با رشد تقاضا در بازار داخلی و همچنین امکان ایفای نقش در بازارهای صادراتی به کمال می‌رسد.

بازار شیمیایی ها

در بازار محصولات شیمیایی در هفته گذشته شاهد داد و ستد بیش از 30 هزار تن از این گروه کالایی بودیم که نشان داد این بازار هم روزهای خوبی را آغاز کرد و می‌تواند به موفقیت‌های جدیدی دست پیدا کند.

در هفته گذشته در این بازار حجم عرضه‌ها نزدیک به 41 هزار و تن و حجم تقاضا هم در همین سطوح قرار داشت که نشان می‌دهد بازار شیمیایی‌ها هم به سمت خرید متمایل شده است و روزهای خوب در کل بازار محصولات پتروشیمی امکان خودنمایی دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است