خانه تکنولوژي تولید اولین پوشش پلیمری ضد آتش پایه آبی و شفاف در جهان

تولید اولین پوشش پلیمری ضد آتش پایه آبی و شفاف در جهان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
anti fire polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Dainichi Giken با همکاری شرکت‌های Daimaru Kogyo و Teijin Limited موفق به تولید اولین پوشش تاخیر انداز آتش شفاف پایه آبی در جهان شده‌اند.

anti fire polymer

پوشش پلیمری ضد آتش

این پوشش آکریلیکی عاری از هالوژن به طور قابل توجهی باعث کاهش ایجاد شعله در مواد قابل احتراق نظیر چوب، کاغذ، الیاف، لاستیک و پلاستیک می‌گردد و به آسانی بر روی سطح با حفظ بافت اولیه مواد اعمال می‌شود.

در توليد این محصول از تاخيرانداز شعله فسفري FCX-210 استفاده شده است که به وسيله فناوري اختصاصی طراحي مولكولي شركت Teijin توليد مي شود و خواص اصلي رزين پايه را حفظ مي‌کند. FCX-210 به طور گسترده در قطعات الکترونیکی و خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر استفاده از آن در زمینه های دیگری که در آن بازدارندگی شعله بالا مورد نیاز است، مانند معماری و طراحی داخلی رواج پیدا کرده است. همچنین از رزین آکریلیکی اختصاصی شرکت Daimaru Kogyo استفاده گردید.

این پوشش علاوه بر حفظ سایه های رنگی و بافت مواد در فضاهای زنده، مقاومت در برابر آب و هوا و قالب را نیز تقویت می کند. مواد قابل استفاده در آن بسیار گسترده تر از بازدارنده های معمولی شعله است.

منبع: advancedtextilessource

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است