خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مروری بر معاملات گروه پلیمری بورس کالا مورخه 7 آبان 96

مروری بر معاملات گروه پلیمری بورس کالا مورخه 7 آبان 96

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: عرضه محصولات گروه پلیمری ۵۷ هزار و ۱۷۱ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۸۸ هزار و ۶۵۶ تن بود.

محصولات پتروشیمی

محصولات پلیمری پر تقاضا

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پی وی سی ها، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند. بیشترین رقابت در گروه محصولات پلیمری مربوط به پی وی سی ها بود.

به طوری که پلی وینیل کلراید S۷۰ پتروشیمی بندرامام با ۶۶ تن عرضه ۴۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۲۹۲ تومان رقم خورد.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با ۲۲۰۰ تن عرضه ۵۸۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۸۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۷۲ تومان رقم خورد.

همچنین پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی بندرامام با ۳۰۱۴ تن عرضه ۵۵۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۲۸۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۷۹ تومان بود.

در گروه پلی پروپیلن ها هم پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ با حجم ۹۰۳ تن عرضه ۲۰۳۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۶۳ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R جم هم با ۱۵۴۰ تن عرضه ۳۲۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید ۴ هزار و ۵۱۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم هم با ۸۸۰ تن عرضه ۳۵۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن ۴ هزار و ۶۲۰۰ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون با عرضه ۲۲۰۰ تن ۴۶۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۰۸ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ و ۴۰۰، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر، پلی اتیلن سنگین EX۵پتروشیمی جم و پلی اتیلن سنگین تزریقی HI۰۵۰۰ بندرامام وارد سیستم مچینگ شد.

منبع: پایگاه حبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است