خانه اقتصادی حضور در صنعت پتروشیمی ایران باید همراه با انتقال دانش و فناوری های روز جهان باشد

حضور در صنعت پتروشیمی ایران باید همراه با انتقال دانش و فناوری های روز جهان باشد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
persian golf petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: عباس شعری مقدم درگفتگو با خبرنگارنیپنا، اظهارکرد: اجرای طرح های توسعه ای در صنعت پتروشیمی با سرمایه های داخلی با توجه به گستردگی آنها امکان پذیر نیست و باید از منابع مالی خارجی برای تکمیل طرح های نیمه تمام و یا درحال ساخت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت پتروشیمی دردولت یازدهم روند خوبی داشته است، تاکید کرد: تداوم توسعه این صنعت نیازمند ایحاد تعامل با سایر کشورها وحل موانع بانکی است و مادامی که این مسایل حل نشود نمی توان انتظار بیشتری داشت.

وی با تاکید براینکه درایران برای سرمایه گذاران امنیت وجود دارد افزود: باید زمینه را برای حضورسرمایه گذاران خارجی تسهیل کرد تا پتروشیمی بتواند مسیر توسعه خود را با شتاب بیشتری طی کند.

آينده صنعت پتروشیمی در  گرو سرمایه گذاری و توسعه متوازن

مدیرعامل سابق شرکت ملی پتروشیمی تصریح کرد: توسعه متوازن و تکمیل زنجیره ارزش همسو با جذب سرمایه گذاری های جدید، پتروشیمی ایران را به صنعتی سود آور و ارزش آفرین تبدیل می کند.

شعری مقدم با بیان اینکه شرکت های بزرگ فعال در صنعت پتروشیمی و سرمایه گذاران خود را آماده ورود به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران می کنند، گفت: ظرفیت های بسیاری برای همکاری با کشورهای توسعه یافته در صنعت پتروشیمی وجود دارد و به آنها اعلام شده است که هرگونه حضور در صنعت پتروشیمی ایران افزون بر سرمایه گذاری باید همراه با انتقال دانش فنی و فناوری های روز جهان باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است