خانه اقتصادی کالاهای جذاب شیمیایی در معاملات روز گذشته تالار

کالاهای جذاب شیمیایی در معاملات روز گذشته تالار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آزمايشگاه پليمر

مرجع پلیمر در بازار ایران: در عرضه محصولات شیمیایی روز گذشته  ۲۳ هزار و ۵۰۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۹۲۲ تن بود. به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی اسیداستیک، کریستال ملامین ، تولوئن دی ایزوسیانات، دی اتیل هگزانول، منومروینیل استات و منواتیلن گلایکول با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

آزمايشگاه پليمر
دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات پتروشیمی شازند به ترتیب با حجم های عرضه ۱۱۰۰ و ۵۵۰ تن به میزان ۱۳۴۲ و ۱۵۸۴ تن تقاضا داشتند. قیمت پایه دی اتیل هگزانول ۲ هزار و ۵۵۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۴۷ تومان رقم خورد. همچنین منومر وینیل استات هم با قیمت پایه ۲ هزار و ۸۵۰ تومان عرضه شد و با نرخ ۲ هزار و ۸۶۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.
منواتیلن گلایکول این مجتمع هم با عرضه ۵۵۰ تنی به میزان ۱۶۸۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۵۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۷۶ تومان بود. اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با حجم عرضه ۸۰۵ تن ۱۱۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۲۷۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۳۰۰ تومان رقم خورد.
در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با ۳ هزارتن عرضه تقاضایی معادل ۲۴۷۲ تن داشت و معامله آرامی را پشت سرگذاشت، این کالا با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۱۲ تومان به فروش رسید. همچنین اوره صنعتی پتروشیمی کرمانشاه، تری اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند، پارازایلین پتروشیمی برزویه، منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون، اوره صنعتی پتروشیمی خراسان، اسیدنیتریک پتروشیمی کارون، اکلیل بنزن خطی پتروشیمی بیستون، سودکاستیک پتروشیمی اروند و زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام معاملاتی آرام را سپری کرده و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است