خانه اقتصادی‏آمارهای کليدی پيش بینی بازاری 7.96 میليارد دلاری پليمرهای سوپر جاذب تا سال 2020

پيش بینی بازاری 7.96 میليارد دلاری پليمرهای سوپر جاذب تا سال 2020

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گزارش آماری

به گزارش مرجع پليمر در بازار ايران (پليم پارت) پیش بینی می شود ارزش بازار جهانی پلیمرهای سوپر جاذب  به 7.96 میلیارد دلار تا سال 2020 برسد. رشد ميزان مصرف و کاربری معادل حدود 7.6٪ در بازه سال های 2015 تا 2020 خواهد بود و بخش عمده اين تقاضا مربوط به آسیا، خاور میانه، آفریقا، امریکای لاتین و افراد سالخورده در کشورهای توسعه یافته می باشد.

پليمر سوپر جاذب
پلیمرهای سوپر جاذب (SAP) در درجه اول به عنوان جاذب برای آب و محلول های آبی در پوشک بچه، محصولات بی اختیاری بزرگسالان، محصولات بهداشتی زنانه، و موارد مشابه استفاده می شود. بازار پوشک بزرگترین بازار پلیمر سوپر جاذب در سال های اخیر بوده است اما توجه به کاربرد آن در صنعت کشاورزی این صنعت را سریعترین بازار رو به رشد برای SAP تبديل کرده است.

امروزه استفاده از پلیمرهای سوپر جاذب (SAP) جهت حفاظت از آب در بخش کشاورزی  و به طور گسترده ای در بخش های مختلف جهان استفاده می شود. افزایش جمعیت و افزایش تقاضا برای مواد غذایی در کشورهای در حال توسعه از عوامل کلیدی رشد تقاضا برای بازار SAP در صنعت کشاورزی می باشد.

از جمله کاربرد مهم SAP در کشاورزی می توان به باغبانی، جنگلداری، چمن و فضای سبز بازی و زمين گلف، اشاره کرد.

ایالات متحده و چین بیش از 40 درصد از بازار SAP از نظر ارزش را در سال 2014 از آن خود کردند. چین بزرگترین بازار در منطقه آسیا است و ایالات متحده آمریکا بزرگترین کاربر نهایی و تولید کننده سوپر جاذب در آمریکای شمالی است. آمریکا و چین بزرگترین مصرف کنندگان در مناطق مربوطه خود هستند، و انتظار می رود که رقابت جدی با یکدیگر برای تسلط بر بازار تا سال 2020 در برنامه کاری خود داشته باشند.

منبع: http://www.plastemart.com/plastic-facts-information.asp?news_id=28034&news=Global-super-absorbent-polymer-market-estimated-to-be-US796-bln-by-2020

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است