خانه تکنولوژي رونمایی از فیلم‌های خود چسبنده در Label expo Europe 2017

رونمایی از فیلم‌های خود چسبنده در Label expo Europe 2017

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Cosmo Films Label

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Cosmo Films از سری فیلم‌های خود چسبنده (PSA) خود در نمایشگاه Labelexpo Europe 2017 رونمایی کرد. این فیلم‌ها شامل سیستم‌های پلی استایرنی اختصاصی برای برچسب‌های خود چسبنده، فیلم‌های پوششی برای چاپ حرارتی مستقیم، کاغذ سنتزی قابل چاپ برای برچسب گذاری می‌باشد.

برچسب BOPP پوشش داده و قابل چاپ

Cosmo Films طیف گسترده ای از فیلم های اختصاصی سفید، فلزی یا شفاف، پوشش دهی شده یا پوشش دهی نشده را ارائه می دهد. این محصولات دارای سازگاری با جوهر های مبتنی بر آب و حلال، از جمله UV هستند. همچنین این فیلم‌ها عملکرد فوق العاده‌ای را در هنگام چاپ توسط فلکسوگرافی، افست، اسکرین، گراور، چاپ برجسته و HP Indigo ارائه می کنند.

Cosmo Films Label

فیلم‌های برچسبی روی سطوح لایه گذاری شده

فیلم های لایه‌ای از سطوح چاپی کاملا محافظت می کنند. در میان محصولات استاندارد در این گروه، Cosmo Films فیلم های پلی استایرن شفاف را با پوشش مات یا براق عرضه می کند.

فیلم‌های چاپ شونده با حرارت مستقیم

این فیلم‌ها ظاهر کاغذی مات داشته و در ضخامت‌های 60، 75، 87 و 100 میکرومتر موجود هستند. این فیلم در برابر آب، مواد شیمیایی، محیط گرم و سرد (-20 … 70 درجه سانتیگراد) مقاوم می‌باشد. گرید دیگری از این فیلم با مقاومت حرارتی افزایش یافته (-20 … 130 درجه سانتیگراد) می‌تواند در برچسب گذاری بسته بندی مواد غذایی فریزری مورد استفاده قرار بگیرد.

کاغذ سنتزی قابل چاپ

این محصول یک فیلم پلی پروپیلن غیرشفاف و سفید رنگ بوده که در ظاهر بیشتر شبیه به کاغذ می‌باشد. این فیلم با بیشتر روش‌های معمول فناوری چاپ، چاپ پذیر می‌باشد و در برابر رطوبت و مواد حلال مقاوم است. همچنین این محصول در ضخامت‌های 75 تا 430 میکرومتر  به صورت ورقه یا رول موجود می‌باشد.

منبع: labelsandlabeling

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است