خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مرور معاملات پلیمری 13 شهریور 96

مرور معاملات پلیمری 13 شهریور 96

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Report

مرجع پلیمر در بازار ایران: در عرضه گروه پلیمری مجموع عرضه محصولات ۱۱ هزار و ۶۵۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۳ هزار و ۱۱۱ تن بود.

رقابت برای پلی پروپیلن های نساجی

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم با ۵۵۰ تن عرضه ۴۶۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰Jجم با ۲۲۰ تن عرضه ۱۰۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون با۹۶۸ تومان عرضه ۳۷۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rاین مجتمع هم با ۱۱۰۰ تن عرضه ۴۲۶۸ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۲۵۲ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۳۵۹۱ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزارو ۲۹۱ تومان خریداری کردند.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی با ۱۰۵ تن عرضه ۶۵۱ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۴ هزارو ۲۹۱ تومان داد و ستد شد.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L جم با ۶۶۰ تن عرضه ۷۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۴۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۳۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸Rجم هم با ۶۶۰ تن عرضه ۱۴۰۸ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۴ هزار و ۵۰۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAنویدزرشیمی هم با ۱۶۸ تن عرضه ۲۳۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۳۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۸ تومان رقم خورد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است