خانه خبراخبار علمی پژوهشی کلاس درس مجازی دانشگاه های معتبر جهانی

کلاس درس مجازی دانشگاه های معتبر جهانی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازارایران (پلیم پارت): براساس پروژه جدیدی که توسط برخی از معتبرترین دانشگاه های مطرح دنیا تعریف و طراحی گردیده است مقرر گردیده که برخی از دروس مهمترین دانشگاه های معتبر دنیا برای تمام دانشجویان علاقه مند ارائه گردد.2a194f4

برای این منظور تنها کافیست ابتدا دانشکده و رشته مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس از بین دروس ارائه شده درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به نوع درس انتخاب شده می توانید به فایل پی دی اف جزوات، پاورپوینت، تمرین های ارائه شده، و بعضا فیلم ویدئویی کلاس دسترسی داشته باشید.

سایت اصلی این پروژه نیز به آدرس زیر است که شما می توانید در قسمت جستجو، درس مورد نظر خود را جستجو نموده و از بین دانشگاه های معتبری که این درس را ارائه می نمایند دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نموده و در آن درس شرکت نمایید.

http://www.oeconsortium.org/courses/

برای مثال برای استفاده و شرکت در کلاس های درس های ارائه شده در دانشگاه MIT  می توانید از لینک زیر درس مورد نظر را انتخاب نمایید و در این کلاس همچون یک دانشجوی دانشگاه MIT (بصورت رایگان ولی بصورت مجازی ) شرکت نمایید:

http://ocw.mit.edu/courses/

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است