خانه علمی پژوهشی توسعه افزودنی‌های ضد خراش برای پلاستیک‌ها توسط Croda

توسعه افزودنی‌های ضد خراش برای پلاستیک‌ها توسط Croda

توسط مدیر سایت
0 نظرات
anti scrach

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اروپایی Croda از افزودنی‌های ضد خراش خود در نمایشگاه K 2016 رونمایی کرد که باعث بهبود کیفیت قطعات پلاستیکی در کاربردهای نهایی صنایع بسته‌بندی و خودرو خواهند شد. این افزودنی‌ها باعث کاهش عرض، عمق و قابل دید بودن خراش‌ها می‌شوند.

افزودنی ضد خراش

این افزودنی‌ها دارای بوی اندک و باعث حفظ براقیت محصول خواهند شد، علاوه بر این هیچ گونه اثر سوئی بر روی خواص مکانیکی قطعات پلاستیکی نخواهد داشت. این محصولات برای محدوده متنوعی از پلیمرها از سطوحی با درخشندگی بالا تا قطعات شفاف قابل استفاده است.

افزودنی‌های جدید شامل سه نوع محصول با نام‌های تجاری Incroslip SL و IncroMold K برای کوپلیمر ضربه‌ای پلی پروپیلین و Incroslip G برای هموپلیمر پلی پروپیلن می‌باشد. این افزودنی‌های جدید می‌تواند در پلیمرهای شفاف نظیر پلی کربنات و PMMA بدون هیچ اثر منفی مورد استفاده قرار گیرند، این پلیمرهای سخت و چقرمه که مستعد خراش هستند به طور معمول در کاربردهای خودروسازی نظیر چراغ‌های جلو و قطعات داخلی استفاده می‌شود.

دانلود اطلاعات تکمیلی

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است