خانه خبر توسعه تایر کارآمد با افزودنی خاص شرکت Evonik

توسعه تایر کارآمد با افزودنی خاص شرکت Evonik

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
افزودنی VESTENAMER

شرکت Evonik در نمایشگاه فناروی تایر 2017 در هانوفر آلمان، افزودنی خاص خود با نام تجاری VESTENAMER® با خواص منحصر بفرد برای تولید تایر کارآمد را معرفی نمود.

افزودنی VESTENAMER

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، افزودنی VESTENAMER، روند مخلوط کردن و تولید ترکیبات مختلف تایر را ساده می‌سازد. همچنین باعث بهبود پراکندگی آمیزه های پلیمری دشوار و کاهش ویسکوزیته ترکیبات می‌شود.

VESTENAMER®

VESTENAMER® یک افزودنی نیمه بلورین می‌باشد که تحت عنوان trans-octenamer rubber (TOR) نامیده می‌شود. در فرآیند پلیمری این افزودنی به عنوان یک نرم کننده در ترکیبات لاستیکی حین مخلوط کردن و پردازش عمل می‌کند. با این وجود در طی ولکانیزاسیون ترکیبات لاستیکی، با لاستیک پیوند عرضی تشکیل می‌دهد. بنابراین خواص عالی آمیزه به صورت پایدار در کاربرد نهایی باقی می‌ماند.

مزایا:

  • افزایش ثبات و پایداری
  • بهبود سیالیت
  • بهبود همواری سطح
  • افزایش پایداری ابعادی

VESTENAMER باعث بهبود فرآیند پذیری ترکیبات لاستیکی از طریق کاهش ویسکوزیته در دمای اختلاط می‌شود. به دلیل سرعت تبلور سازی بالا، این محصول دارای ثبات ابعادی عالی در فرآیندهای اکستروژن می‌باشد. همچنین زمانی که الاستومرهای ناسازگار به دلیل تفاوت در قطبیت باهم مخلوط می‌گردند، این افزودنی تا حد زیادی باعث سازگاری می‌شود.

دانلود datasheet محصول

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است