خانه اقتصادی ظرفیت تولید ترکیبات آروماتیکی شرکت BASF افزایش می یابد

ظرفیت تولید ترکیبات آروماتیکی شرکت BASF افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BASF عملیات مهندسی برای افزایش چندمرحله ای ظرفیت تولید متیل دی فنیل دی ایزوسیانات (MDI) خود واقع در سایت ورباند این شرکت در گیزمر ایالت لوئیزیانا آمریکا را آغاز کرده است. بر اساس این گزارش ، مطابق برنامه پیش بینی شده ، ظرفیت تولید این محصول در چند فاز از 300 هزار تن به 600 هزار تن در سال افزایش می یابد. متیل دی فنیل دی ایزوسیانات یک ترکیب آروماتیک از خانوادة دی ایزوسیانات ها است.
استفانو پیگزی، مدیر شاخه تولید مونومرهای شرکت BASF ، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات مهندسی برای توسعه ظرفیت تولید این محصول در جریان است و همراستا با فعالیت های یادشده ظرفیت واحدهای تولید ماده اولیه مورد نیاز برای تولید متیل دی فنیل دی ایزوسیانات واقع در گیزمر نیز افزایش خواهد یافت.

basf
وی تصریح کرد: استفاده از آخرین فناوری های اختصاصی شرکت BASF امکان تولید با بالاترین راندمان انرژی و کیفیت مطلوب را تضمین می کند.
استفان دوئر، رئیس بخش تجارت مونومر آمریکای شمالی BASF نیز اظهارکرد: سرمایه گذاری اخیر می تواند پاسخگوی رشد تقاضای فراینده برای این محصول از سوی مشتریان آمریکای شمالی باشد. به علاوه زیرساخت های موجود در گیزمر و برخورداری از مزیت خوراک ارزان و فراوان حاصل از منابع شیل، سایت گیزمر را به مکانی ایده آل برای این سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
متیل دی فنیل دی ایزوسیانات مهمترین ترکیب مورد استفاده برای تولید پلی اورتان ها محسوب می شود. پلی اورتان از مواد پلاستیکی دارای کاربردهای متنوع (versatile) است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است