خانه خبر تولید پلاستیک‌های کاربردی در صنعت با توانمندی فناوران کشور

تولید پلاستیک‌های کاربردی در صنعت با توانمندی فناوران کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Hybrid Polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایسنا، هوشمند توفیقی مدیر عامل این شرکت فناور، با اشاره به توانمندی تولید پلاستیک‌های تقویت‌ شده و مهندسی با توان فنی بومی، گفت: این شرکت با زمینه تخصصی فعالیت در تولید و توسعه دانش فنی پلاستیک­‌های مهندسی و با هدف تامین نیازمندی‌های صنایع کشور در حوزه پلاستیک‌های تقویت شده مهندسی دارای ظرفیت تولید سالانه 10000 تن است.

Hybrid Polymer

توفیقی، به تولید کامپاندهای پلیمری به عنوان عمده محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: تجربه و فناوری در زمینه‌ خواص کامپاندهای نایلون‌ها ما را به سمت توسعه طیف متنوعی از ترکیبات مناسب در کاربردهای مختلف سوق داده است و بنابراین محصولات Razamid در گریدهای تقویت شده و غیر تقویت شده توسط این شرکت تولید می‌شوند.

وی قابلیت مقاومت در برابر حرارت ، نور و ضربه را از خواص این کامپاندها برشمرد و افزود: خواص منحصر به فرد آن‌ها مانند چگالی پایین، نقطه ذوب بالا، استحکام ضربه‌ای بسیار خوب و مقاومت شیمیایی و فرسایشی بالا باعث گسترش کاربرد این محصولات در صنایع مختلفی نظیر خودرو،‌ الکترونیک و ساختمان و… شده است.

این فعال فناور به گستردگی و پیشرفت‌های روزافزون صنعت کامپاندینگ اشاره کرد و افزود: افزایش تنوع در تولیدات صنعتی و ایجاد کاربردهای جدید برای پلیمرها در صنایع مختلف وهمچنین نیاز طراحان به مواد اولیه با خواص بالاتر زمینه ایجاد و پیشرفت صنعت کامپاندیگ در جهان بوده است و این صنعت با تعامل نزدیک خود با تولیدکنندگان قطعات به راحتی می‌تواند خواص مورد نظر را با توجه به کاربرد قطعات پلاستیکی تامین کند.

وی ادامه داد: این صنعت به حدی رشد داشته است که امروزه کمتر قطعه پلاستیکی را می‌توان یافت که بدون به‌کارگیری فناوری مرتبط برای تغییر خواص در مواد اولیه مورد مصرف قرار بگیرد و تنها بر اساس مواد پایه پتروشیمی تولید شود. ما نیز با درک این مهم زیر ساخت‌های فنی منحصر به‌فردی را در واحد تحقیق و توسعه شرکت ایجاد کردیم و برای اولین بار در کشور با سرمایه‌گذاری قابل توجه و ایجاد و تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت، هدف خود را برآورده کردن نیازهای فنی مشتریان جهت حضور و رقابت در عرصه بین‌المللی قرار دادیم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است