خانه خبر توسعه چسب پلی یورتان جدید توسط Permatex

توسعه چسب پلی یورتان جدید توسط Permatex

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Permatex موفق به توسعه چسب پلی یورتانی سیاه همه کاره و استفاده آسان شده است که در کاربردهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین چسب پلی یورتانی سیاه  Permatex در محیط‌های خشن و ناملایم و کاربردهای سنگین به کار می‌رود. چسب-پلی-یورتان-Permatex

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، چسب پلی یورتانی سیاه  Permatex تک جزئی و فاقد سیلیکون می‌باشد، این چسب الاستومری فرموله شده در طیف گسترده ای از کاربردها شامل خودرو، خانه، تعمیرات صنعتی و دریایی موثر می‌باشد. این چسب دارای بوی کم، مقاوم در برابر UV و انقباض حجمی کمی می‌باشد، همچنین انعطاف پذیر باقی می‌ماند و یک پیوند دائمی به طیف گسترده‌ای از مواد را فراهم می‌کند.

چسب پلی یورتانی سیاه  Permatex قابل رنگ آمیزی با بیشتر رنگ‌ها می‌باشد و می‌تواند در بالا و پایین خط لوله آب مورد استفاده قرار بگیرد. این چسب به آسانی به فولاد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، شیشه، الیاف شیشه، لاستیک، پلاستیک، ABS و PVC متصل می‌شود. کاربردهای کلیدی آن در خودرو شامل داشبورد، تزئینات داخلی و خارجی، کنسول، درها و پانل‌های بدنه، پنجره‌ها، چراغ‌های جلو، لوازم جانبی، درزها، آفتاب گیر، صندوق عقب، زیر بدنه، چرخ و گلگیر می‌باشد.

از آن جایی که این چسب فاقد سیلیکون می‌باشد برای استفاده در بدنه خودرو و رنگ مغازه‌ها بی خطر است. همچنین این چسب دارای کاربردهای خانگی شامل لولاها، پنجره‌های سقفی، سنگ، بتونه، پنجره‌ها، درها، کفپوش، حمام و آشپزخانه می‌باشد.

منبع: Permatex

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است