خانه تکنولوژيتکنولوژی طراحي و مهندسي چاپگرهای سه بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه ای با هر شکلی و زاویه ای

چاپگرهای سه بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه ای با هر شکلی و زاویه ای

توسط مدیر سایت
0 نظرات
چاپ سه بعدی

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : امروزه مدلسازی سه بعدی در رشته های گوناگونی همچون قطعه سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا و…رایج است. این مدلسازیها تا پیش از این به شکل تصاویر دو بعدی روی صفحه های نمایشگر یا روی کاغذ ارائه می شدند تا افراد با دیدن آنها درکی از آنچه طراحان در ذهنشان دارند بدست آورند.
printer3d
طیف گسترده ای از مواد پلیمری برای این منظور استفاده می شود که شامل ترموپلاستیک هایی از جمله: استایرن بوتادین اکریلونیتریل (ABS)، پلی لاکتیک اسید (PLA)، پلی استایرن (HIPS)، پلی یورتان ترموپلاستیک (TPU)، پلی آمیدهای آلیفاتیک (نایلون) و … می باشد.

printers3d

پرینتر های سه بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه ای با هر شکلی و زاویه ای که باشد، تو پر باشد، یا تو خالی، صاف باشد یا منحنی،… هر قطعه ای با هر طراحی را دارد. این نیاز در همه جا قابل لمس است. صنعت، پزشکی، آموزشی، خودرو سازی، نظامی و هر کاری که نیاز به شبیه سازی ، تولید ماکت و ساخت طرح اولیه دارد،با استفاده از پرینتر سه بعدی، هم می تواند، پروسه ی زمانبر شبیه سازی وساخت ماکت قطعات را تسریع بخشد و تنها با پرینت گرفتن طرح سه بعدی در زمانی بسیار کم، به بررسی قطعه بپردازد.

این ویدئو و سایر ویدئو ها را می توانید در قسمت رسانه پلیم پارت ببیند

http://www.aparat.com/v/szafm

منابع : h3ders.org   wikipedia.org

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است