خانه خبر نمایشگاه اوراسیا پلاست 2016 (Eurasia Plast2016)

نمایشگاه اوراسیا پلاست 2016 (Eurasia Plast2016)

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: نمایشگاه اوراسیا پلاست ترکیه رویدادی چهار روزه است که از چهارشنبه 7 تا 10 دسامبر سال 2016 (17 تا 20 اذرماه 1395) در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار میشود.

اوراسیا پلاست

در دوره قبلی این نمایشگاه بیش از یک هزار و یکصد غرفه گذار مشارکت کردند و ایران نیز یکی از مشارکت کنندگان گروهی در این نمایشگاه بود. حدود 50 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

در محدوده این نمایشگاه، از آخرین فناوری و نوآوری ها در مورد ماشین آلات پلاستیک، مواد شیمیایی، مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات جانبی، تجهیزات عملیات حرارتی و کنترل، قالب، هیدرولیک و پنوماتیک و فناوریهای نوین بازیافت پلاستیک رو نمایی خواهد شد و آخرین پیشرفتهای صنعت پلاستیک برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این نمایشگاه خطوط لوله و پروفایل اکستروژن؛ خطوط تولید تویوب و لاستیک، ماشین آلات تزریق پلاستیک، ماشین آلات سی ان سی برای پردازش های پلاستیکی، ماشین آلات برش کیسه، سنسورها، ابزارهای کنترل، تجهیزات تست پلاستیک، ماشین آلات قالب گیری و انواع تجهیزات قالب و قالب سازی، اکستروردرها، ماشین های بازیافت پلاستیک، فناوریهای نوین بازیافت پلاستیک، خدمات بازیافت، سیستم های تصفیه آب، میکسرهای مواد اولیه، ماشین آلات مخلوط کننده یا میکسر پی وی سی، ژنراتورها، انواع چلیرها، پرسها، تجهیزات اندازه گیری، نرم افزارای و سیستمهای مرتبط با سیلوها، ماشین آلات صنایع بسته بندی، مواد شیمیایی و اولیه، پلاستیکهای مهندسی، انواع مستربچ، تثبیت کننده های پی وی سی، مواد شیمیایی پایه و واسطه، پلی اتیلن، پروپیلن، پلی استایرن، و مکمل مهندسی و پی وی سی، رنگدانه ها، حلالها، روغنها و انواع پلی کربنات، مواد اولیه ی فیبرها و مواد افزودنی لاستیک، گرانول و جز آنها به نمایش گذاشته خواهد شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است