خانه شرکت های پتروشیمی شرکت پتروشیمی بیستون

شرکت پتروشیمی بیستون

توسط مدیر سایت
0 نظرات

اين شرکت در شمال شــرقي شهر کـرمانشاه و در زمينـي به مساحت 63 هکتــار واقــع شده است که تعداد 500 نفر از نيروهاي متخصص و غير متخصص در آن شاغل مي باشند . سرمايه گذاري ارزي اين شرکت 113 ميليون يورو ، بعلاوه 817 ميليارد ريال مي باشد .خـــوراک اين شرکت ، نفت سفيد و بنزن مي باشد که نفت سفيد آن به ميزان 386 هزارتـن در سـال از پالايشگاه هاي کرمانشـاه و آبادان و بنزن به مقدار 19 هزارتـن در سال از سايـر مجتمع هاي پتروشيمي کشور تأمين خواهد شد . توليدات نهايي اين شرکت در سال عبارت است از : L.A.B ( آلکيل بنزن خطي ( به ميزان 50 هزارتـن جهـت مصارف داخـلي و خارجي و H.A.B ( آلکيـلات سنگين ( بـه مقـدار 6480 تن بعنوان مواد اوليه روان کننده های صنعتی ، و بــرش هاي سبک و سنگيـن و رافينيت جمعاً به ميزان 88% نفت سفيد دريافتي ، که کلاً به پالايشگاه کرمانشاه برگشت داده خواهد شد.
چشم انداز شرکت: ما می‌خواهيم شركت برتر توليد كننده مواد پايه شوينده در كشور با سود پايدار باشيم.

خط مشی شرکت:

شرکت پتروشیمی بیستون تولید کننده LAB وHAB ، رضايت مشتريان و طرف های ذینفع را از طريق ارتقاء كيفيت ، حفظ محیط زیست ، کرامت نیروی انسانی، الزامات حاكم بر محصول خود، رعايت كليه قوانين به عنوان برترين هدف برگزيده است .

دراين راستا مديريت ارشد ، اعتقاد و تعهد خود را به اجراء ، حفظ و بهبود مستمر و اثر بخشي سيستم مديريت یکپارچه بر اساس استانداردهای ISO /TS 29001 :2010 ، ISO14001:2004 و OHSAS 18001:2007 ،اعلام مي دارد . بدیهی است تمامی کارکنان مکلف به رعایت مفاد این خط مشی در جهت تحقق اهداف آن می باشند.
رئوس کلی خط مشی عبارتند از:

تلاش درجهت بهبود ارزش افزوده با حفظ تولید کیفی بیشینه و رعایت حقوق ذی نفعان .
تلاش درجهت تحقق ضوابط زیست محیطی و کنترل بهینه آن و ایجاد محیط کار مناسب از نظر بهداشتی و ایمنی درجهت تحقق توسعه پایدار.
تلاش درراستای بهبود فرآیند ها با تکیه بر بهینه سازی مصرف انرژی .
تلاش درجهت ارتقاء فرهنگ سازمانی

گواهی نامه های استاندارد:
سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ISO/TS: 29001-2007
سیستم مدیریت زیست محیطی ISO :14001-2004
سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ایی BS OHSAS : 18001-2007

[mks_button size=”large” title=”شرکت پتروشیمی بیستون” style=”squared” url=”http://www.bispc.net/” target=”_self” bg_color=”#81d742″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است