خانه خبراخبار اقتصادی بازگشایی دفتر BASF در ایران

بازگشایی دفتر BASF در ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرنگار مهر، با گذشت بیش از یکسال از آغاز مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و باسف آلمان، تاکنون قرارداد جدید سرمایه گذاری با این شرکت آلمانی در صنعت پتروشیمی ایران امضا نشده با این وجود دفتر باسف (BASF) آلمان در تهران بازگشایی شد.

پتروشیمی

کامبیز میرکریمی مدیر بازرگانی پتروشیمی جم امروز از بازگشایی دفتر این شرکت آلمانی در تهران خبر داد و اعلام کرد: بازگشایی دفتر این شرکت آلمانی روند مذاکرات با باسف برای سرمایه گذاری و صادرات محصولات پتروشیمی به اروپا و به ویژه آلمان را تسهیل و تسریع می‌کند.

در روزهای پایانی سال گذشته، تفاهم‌نامه ۶ میلیارد یورویی بین شرکت باسف آلمانی و یک شرکت پتروشیمی ایران به منظور ساخت یک مجتمع بزرگ پتروشیمی امضا شده است.

براساس تفاهم اولیه، قرار است ساخت یک مجتمع پتروشیمی در فاز دوم عسلویه به باسف آلمان واگذار شود، در فاز اول این مجتمع پتروشیمی اتیلن و در فاز دوم انواع گریدهای پلی‌اتیلن تولید خواهد شد.

پرویز صحاف‌زاده قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی هم اخیرا در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه براساس مذاکرات و توافق‌های اولیه قرار شده است که بخشی از محصولات تولید شده توسط باسف آلمان در داخل و بخشی دیگر از آن به خارج از کشور صادر شود، گفته است: مذاکرات نهایی درباره قیمت فروش گاز، ایجاد واحدهای فرآیندی و تکمیلی زنجیره ارزش با باسف در حال انجام بوده و پیش‌بینی می‌شود به زودی قرارداد نهایی بین ایران و این شرکت آلمانی امضا شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است