خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها نگاهی به کنفرانس تست و تحلیل پلیمر

نگاهی به کنفرانس تست و تحلیل پلیمر

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ کنفرانس تست و تحلیل پلیمر، کنفرانس جدیدی است که توسط AMI و با اهداف توسعه، تست و تحلیل مواد پلیمری جدید، فرمولاسیون و محصولات نهایی برای محققین، نیروی کار آزمایشگاهی و متخصصین تحقیق و توسعه از 12 تا 14 آوریل 2016 در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. در زمان نگارش این مطلب بیش از 75 متخصص از 19 کشور دنیا برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کرده‌اند که نشان از استقبال خوب از این کنفرانس است.

کنفرانس تست و تحلیل پلیمر

شرکت کنندگان در این کنفرانس این فرصت را خواهند داشت تا با آخرین نوآوری‌ها و جدیدترین متدهای تست، مشخصه‌یابی و تحلیل پلیمر آشنا شوند. در زیر نگاهی اجمالی بر سخنرانان و مطالبی که در این کنفرانس ارائه خواهد شد داریم.

افزایش میزان تست پلیمرها

جلسه افتتاحیه این کنفرانس با سخنرانی دکتر توماس فابیان، مدیر دپارتمان تحقیقات UL مستقر در ایالات متحده، با مروری بر جنبه‌های عملی آزمایش و تست پلاستیک‌ها خواهد بود که رهنمودی عملی برای تست مواد جهت توسعه دهندگان محصولات نهایی خواهد بود.
پس از ایشان استیون برنز، مدیر توسعه Impact Solutions، سخنران بعدی خواهد بود که سخنرانی وی با تمرکز برروی تست پلیمرهای غیر مخرب خواهد بود.

بهبود کیفیت

تست مواد نقشی کلیدی در بهبود و تضمین کیفیت محصولات دارد و بر همین مبنا این مساله موضوع اصلی جلسه دوم در کنفرانس تست و تحلیل پلیمر خواهد بود. ظاهر محصولات یکی دیگر از موضوعات خواهد بود که توسط فلیکس اشمولگربر، مدیر مهندسی کاربردی EMEA، ارائه خواهد شد. سخنرانی وی با محوریت رنگ و بررسی چگونگی اندازه‌گیری اجمالی ظاهر برروی سطوح بر مبنای پلیمر خواهد بود.
همچنین جنبه‌های مختلفی از کنترل کیفیت نیز توسط دکتر توبیاس فلوک، مدیر بخش کسب و کار پلیمر در Netzsch Gerätebau، در این جلسه بررسی خواهد شد. سخنرای ایشان با تمرکز برروی کنترل کیفیت خودکار کامپاندهای ترموپلاستیک با استفاده از تکنیک های DSC خواهد بود.

conf02

پیش ‌بینی عملکرد در طول عمر واقعی

پیش بینی چگونگی بازدهی محصول نهایی در زمینه مورد نظر یکی از عناصر کلیدی تست و تحلیل می‌باشد. در 13 آوریل 3 نفر از متخصصین در مورد چونگی کسب موفقیت در زمینه‌ای کاربردی مختلف سخنرانی خواهند کرد.
نخستین سخنران این بخش دکتر کریستن دایر، خواهد بود که در خصوص توسعه یک درک اساسی از فرسایش لبه‌های پیشرو در پره‌های توربین‌های بادی بحث و گفتمان خواهد داشت. در ادامه دکتر کارین جاکوبسن، رئیس بخش پژوهشی Swerea Kimab، در خصوص تست پلیمر برای استفاده در محیط‌های خورنده سخنرانی خواهد داشت.
این جلسه با سخنرانی دکتر گوتر بیر، مدیر آزمایشگاه شرکت تولید کننده کابل Kabelwerk Eupen بلژیک به اتمام خواهد رسید.

بررسی فرآیند پذیری

جلسه بعدی برروی اندازه‌گیری فرآیندپذیری پلاستیک‌ها متمرکز خواهد بود. این جلسه با سخنرانی فیل براننون رئیس تحقیق و توسعه Colormatrix، شرکت تابعه PolyOne که تامین کننده رنگ مایع و مواد افزدونی است، شروع خواهد شد. وی در مورد رویکردی نوین در تحلیل تولید و توزیع انرژی حرارتی در اشیاء پلیمری از طریق قرار گیری در معرض تابش انرژی مادون قرمز سخنرانی خواهد داشت. پس از ایشان تیمو گیبور، مدیر اجرایی Sigma Engineering با محوریت رئومترهای مویرگی فشار بالا و بررسی فراهم سازی راهکاری ساده برای اندازه‌گیری ویسکوزیته سخنرانی خواهد کرد.

conf01

پلاستیک برای کاربردهای مورد نیاز

در آخرین روز کنفرانس سه سخنرانی با تمرکز بر موضوع اندازه‌گیری خواص کلیدی پلیمر برای کاربردهای مورد نیاز برگزار خواهد شد. نخستین سخنران دکتر فلوریان فیل از Atlas Material Testing Solutions خواهد بود.
سپس کاساندر استاپفر، مالک و رئیس Metrastat که شرکتی فعال در تولید سیستم های اندازه گیری پایداری گرمایی است، به سخنرانی خواهد پرداخت. وی در مورد سیستمی برای ارزیابی پایداری گرمایی PVC و سایر پلیمرها سخنرانی خواهد نمود.
آخرین سخنرانی هم به اسون سانگرلاب،مدیر بخش علمی و کسب و کار شرکت آلمانی Fraunhofer IVV که در زمینه مهندسی فرایند و بسته بندی فعال می‌باشد، با محوریت متدی جدید و مقرون به صرفه برای اندازه گیری نفوذ پذیری اکسیژن اختصاص دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است