خانه خبر کت‌های هوشمند مردانه و زنانه مجهز به سیستم گرمایشی

کت‌های هوشمند مردانه و زنانه مجهز به سیستم گرمایشی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

 

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) و به نقل از خبرآنلاین، کت‌های رسمی و کژوآل با استفاده از پلیمر مخصوص و بسیار سبک طراحی‌شده‌اند که انقلاب گرمایشی داخل لباس را به ارمغان آورده و با فرمول‌بندی خاص انرژی تولیدی در منطقه FIR را به جریان در آورده و برای گرم کردن عضلات و افزایش جریان خون در سراسر بدن استفاده می‌شود.

smart-Coat1

در واقع پلیمر انرژی گرمایشی را با استفاده از FIR به دست آورده و به پوست بدن منتقل می‌کند.

گفتنی است FIR یک منطقه خاص در طیف مادون‌قرمز و تابش الکترومغناطیسی است که اغلب به تابش با طول‌موج 15 میکرومتر (میکرون) به 1 میلی‌متر تعبیه‌شده است. (ستاره شناسان FIR را طول‌موج بین 25µm و 350µm تعریف می‌کنند)

از آنجایی که در ساخت این کت هوشمند هیچ سیمی بکار نبرده شده، امکان وقوع خطر وجود ندارد و تنها کابل کوچکی تعبیه‌شده که باتری را به کت وصل می‌کند. بنابراین گرمای بیش‌ازحد تولید نمی‌شود که صاحب کت دچار مشکل شود.

سال‌هاست از گرما درمانی با FIR برای تسکین درد، درمان بافت‌های نرم آسیب‌دیده، افزایش جریان خون، کاهش سفتی عضلات، کاهش التهاب، کاهش اسپاسم عضلانی و افزایش عملکرد گلبول‌های سفید خون استفاده می‌شود و کت هوشمند می‌تواند طبیب بدن نیز قلمداد شود.

قیمت کت همراه با باتری(12 ولت لیتیومی) 1295 پوند تعیین‌شده است.

منبع: خبرآنلاین

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است