Sorting by

×
خانه علمی پژوهشینشريات نشریه MoldMaking Technology (آگوست 2024)

نشریه MoldMaking Technology (آگوست 2024)

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) :

نسخه پی دی اف نشریه MoldMaking Technology (آگوست 2024) با مروری بر سرفصل های آن از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.

  • مطالعه موردی EDM نرم‌افزار : ادغام CAD/CAM تولید الکترود را ساده کرده، کیفیت را بهبود می‌بخشد. تمرکز بر اتوماسیون الکترود به سازنده قالب کمک می‌کند تا کارایی را بهبود بخشد، هزینه‌های ابزارسازی را کاهش دهد و محصولات با کیفیت بالاتری ارائه دهد.
  • اجزای قالب : نگاهی به سیستم‌های بیرون‌راننده راهنما. در مورد زمان، مکان، نحوه و دلیل استفاده از سیستم‌های بیرون‌راننده راهنما برای بهره‌مندی به عنوان سازنده قالب بیشتر بدانید. از این راهنما برای درک بهتر بهترین روش‌های مرتبط با سیستم‌های بیرون‌راننده راهنما استفاده کنید.
  • توسعه نیروی کار : یک تحلیل دانشگاهی از چالش‌های نیروی کار قالب‌سازی. درک و مواجهه با موانع رشد صنعت قالب‌سازی نیازمند یک استراتژی متمرکز بر افزایش سودآوری است.
  • مدیریت کسب‌وکار : چگونه کسب‌وکار قالب‌سازی خود را توسعه دهید. نقاط ضعف را شناسایی کنید، هر یک را به صورت استراتژیک حل کنید و انعطاف‌پذیری را حفظ کنید تا کسب‌وکار قالب‌سازی خود را در مسیر رشد نگه دارید.
  • MMT از آرشیو : بررسی طراحی قالب: چک لیست کامل. ژراردو (جری) میراندا سوم، مدیر سابق ابزارسازی جهانی برای عینک‌های آفتابی اوکلی، چک لیست کامل طراحی قالب خود را به اشتراک می‌گذارد که بخشی ضروری از زمان محصول و فرآیند هزینه به بازار است.
  • دانلود فایل 

    مطالب مشابه

    پیام بگذارید

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

    نگاهی کوتاه

    مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

    خبرنامه

    آخرین اخبار

    تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است