خانه علمی پژوهشینشريات نشریه MoldMaking Technology (ژانویه 2024)

نشریه MoldMaking Technology (ژانویه 2024)

توسط منیره جوادی
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : نسخه پی دی اف نشریه MoldMaking Technology (ژانویه 2024) با مروری بر سرفصل های آن از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.
  • CAD/CAM  زمان های تحویل را تا 70 درصد با  7RIO شش ماهه کاهش می دهد ; بسته یکپارچه CAD/CAM خطاهای ترجمه را کاهش می دهد، فرآیند طراحی را ساده می کند، کارایی فروشگاه را بهبود می بخشد و زمان تحویل ابزار را کوتاه می کند.

  • نحوه استفاده از شبیه‌سازی برای دستیابی به یک سطح با براقیت بالا ; ترکیب شبیه‌سازی، خنک‌سازی منسجم، و فرآیند گرما و سرمایش سریع می‌تواند سطح مورد نیاز برای قطعات پلاستیکی با براقیت بالا را پیش‌بینی کرده و تولید کند.

  • نحوه استفاده و محافظت از داده های نظارت بر ماشین از راه دور ; جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ایمن سازی داده های ماشین به طور همزمان و بلادرنگ، می تواند به طور قابل ملاحظه ای بهره وری، سودآوری و رضایت مشتری را بهبود بخشد.

  • مشارکت برای آموزش قالب‌سازی دستی ; همکاری الکتروفرم با دبیرستان هونونگاه شرایط ایجاد یک تجربه عملی در ساخت قالب از جمله فرآیند طراحی، ماشینکاری اجزاء، مونتاژ و نمونه برداری از قالب را برای دانش آموزان مهندسی و ساخت و ساز، فراهم کرد.

  • طراحی/پایداری قالب ; ساخت قالب نوآورانه، کارایی مواد بسته بندی را افزایش و طراحی قابل بازیافت را ارتقا می دهد. طراحی متمرکز بر تولید و ابزار بهینه شده، کارایی مواد را در بسته بندی یک ابزار پزشکی جدید افزایش می دهد.

  • آرشیو/نرم افزار MMT ; مدیریت داده های محصول ممکن است بازخوردخوبی نداشته باشد ، اما اولویت دادن به آن به جای اینکه به عنوان یک ایده بعدی به آن نگاه شود، می تواند به استفاده حداکثری از اطلاعات طراحی و ماشینکاری شما کمک کند.


دانلود فایل 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است