خانه خبراخبار علمی پژوهشی تولید ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست با پلیمرهای گیاهی

تولید ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست با پلیمرهای گیاهی

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : 

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید فرآورده‌های گیاهی با خاصیت پلاستیک، گامی در جهت حفظ محیط زیست و کاهش زباله‌های پلاستیکی برداشته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سید سعید هاشمی‌زاده، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به رویکرد متخصصان این مجموعه مبنی بر حفظ هرچه بیشتر محیط‌زیست و حذف پلاستیک‌ها از زندگی، اظهار کرد: این شرکت با ایده‌ محوری تولید پلیمرهای زیست تخریب‌پذیر تشکیل شد و پس از طی مراحل در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پذیرش و استقرار یافت و پس از تحقیق و پژوهش با تلاش متخصصان خود موفق به ثبت اختراع این محصول شد.

وی درباره این محصول توضیح داد: مهمترین محصول این شرکت دانش‌بنیان، ظروف یکبار مصرف گیاهی با خواص و کیفیت محصولات پلیمری است که از نشاسته ذرت تهیه شده‌اند.

هاشمی‌زاده،حفظ سلامت محیط زیست، کاهش ماندگاری زباله‌ها در طبیعت و حفظ سرمایه‌های ملی را از مهمترین مزیت‌های این نوع ظروف یکبار مصرف دانست و یادآور شد: این ظرف همچنین مصرف پلیمرهای نفتی را کاهش می‌دهد.

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است