خانه خبراخبار علمی پژوهشی جلوگیری از نفوذ امواج الکترومغناطیس با نانو رنگ‌های ضد امواج

جلوگیری از نفوذ امواج الکترومغناطیس با نانو رنگ‌های ضد امواج

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) :

نانورنگ‌های ضد امواج

محققان دانشگاه صنعتی شریف نانورنگ‌های ضد امواجی تولید کردند که مقاومت بالایی در برابر نفوذ امواج الکترومغناطیس از خود بروز می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، با توجه به فراگیر شدن آلودگی امواج الکترومغناطیس در زندگی، این آلودگی به عنوان یکی از معضلات بشر در عصر حاضر تبدیل شده است. آنتن‌های مخابراتیBTS، تلفن‌های همراه و بی‌سیم و مودم‌های وای فای از منابع اصلی تولیدکننده‌ این امواج هستند. این امواج می‌توانند تأثیرات مخربی بر سلامت انسان و در برخی موارد ابتلا به سرطان را در پی داشته باشند.

از همین‌رو رنگ ضد امواج الکترومغناطیس نانویی در دنیا یکی از راهکارهای مفید و جذاب برای جلوگیری از ورود امواج آلوده به ساختمان است. در همین راستا  شرکت دانش‌بنیان سلامت سینا، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی‌شریف، توانسته است برای اولین بار رنگ ضد امواج الکترومغناطیس نانویی را در داخل کشور به تولید صنعتی برساند.

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس توانایی بالایی در تضعیف امواج الکترومغناطیس همراه با مشخصات فیزیکی خوب و سازگار با محیط‌زیست دارد. همچنین قیمت مناسب، این محصول را به گزینه‌ای ایده‌آل برای محافظت ساختمان در برابر امواج الکترومغناطیس تبدیل کرده است.

 

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است