خانه علمی پژوهشینشريات نشریه Film and Sheet Extrusion (آگوست 2023)

نشریه Film and Sheet Extrusion (آگوست 2023)

توسط منیره جوادی
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : نسخه پی دی اف نشریه Film and Sheet Extrusion (آگوست 2023) با مروری بر سرفصل های آن از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.

  • نوآوری های اخیر در بیوپلاستیک ها : شامل پروژه‌هایی است که به چوب، دی اکسید کربن و سلولز به عنوان مواد خام  و سرمایه‌گذاری‌هایی برای تقویت BOPLA و PP و PETG با پایه زیستی نگاه می‌کنند.
  • بروزرسانی تکنولوژی : کیسه های پلاستیکی یک محصول منحصر به فرد و با وزن سبک هستند که می توانند اثرات آلودگی محیطی را کاهش دهند، اما باید برای بازیافتی شدن بیشتر در آینده سازگار شوند.
  • پیشرفت ها در فیلم های کششی و انقباضی : تولیدکنندگان فیلم های کششی و انقباضی با طیف وسیعی از چالش هایی که در بخش تبدیل فیلم رایج است ، مانند نیاز به پایداری بیشتر مواجه هستند.
  • کپسول یکبار مصرفی در چهارراه : مارتینا فونگ، نویسنده گزارش کپسولهای یکبار مصرف شرکت AMl، به تأثیر بالقوه پیشنهادی بسته بندی و مقررات بسته بندی ضایعات اتحادیه اروپا می پردازد.
  • فناوری: مواد
  • فناوری: ماشین آلات

دانلود فایل 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است