خانه خبر اسپری ضدباکتری آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند

اسپری ضدباکتری آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: درمان آسیب‌های پوستی و ترمیم آثار به جای مانده از جوش، ضربه، جراحی، تغیر رنگ موضعی پوست ناشی از سوختگی و … با استفاده از اسپری ضد باکتری زخم نانوسیلوری ممکن شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسپری ضدباکتری زخم نیواشا به عنوان ضد عفونی و ترمیم کننده زخم‌های با ضخامت نسبی تا کامل همانند زخم‌های ناشی از حوادث، زخم بستر، زخم‌های دیابتی، انواع سوختگی‌های حاد (درجه ۱ تا ۳)، آکنه، عرق سوختگی، قارچ‌های پوستیو زیر پوستی و زخم‌های عفونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولی که توسط شرکت دانش بنیان نانو الوند آراد و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده است.

نانوسیلور به عنوان محصول فرآوری شده تکنولوژی نانو نقره، دارای خواص آنتی‌میکروبیالی است و از تکثیر و رشد میکرو ارگانیزم‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول نیز برپابه همین فناوری و برای ضد عفونی و ترمیم زخم‌های سطحی و عمقی استفاده می‌شود و هیچگونه مشابه داخلی و یا خارجی ندارد.

یکی از مزایای این اسپری افزایش جریان خون موضع زخم است. این عمل باعث افزایش سرعت تولید بافت گرانوله و در نتیجه افزایش سرعت بهبودی زخم می‌شود با افزایش جریان خون موضع، سیستم ایمنی موضع زخم تقویت و این عمل باعث جلو گیری از عفونی شدن زخم می‌شود (خصوصا زخم پای دیابتی). تمام موارد ذکر شده در این قسمت باعث افزایش سرعت درمان زخم (حتی در مواردی تا ۱۰۰ درصد) کاهش طول مدت درمان (کاهش زمان بستری بیمار دربیمارستان) و درنتیجه کاهش هزینه‌های درمان می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری دانشجو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است