خانه خبراخبار علمی پژوهشی برترین اختراعات و طرح‌های دانش بنیان در جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند

برترین اختراعات و طرح‌های دانش بنیان در جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران :دانشگاه آزاد اسلامی کرج از سه شنبه میزبان ششمین جشنواره فناوری نانو است. به گزارش ایسنا، ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای راهبردهای نظام پژوهش و فناوری و سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش، تولید علم و فناوری و گسترش روحیه پژوهشگری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از سه شنبه سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

مهمترین اهداف برگزاری جشنواره، حمایت از توسعه علم، فناوری و تجاری‌سازی محصولات نانو، شناسایی و تقدیر از افراد حقیقی و حقوقی توانمند و فعال در حوزه این فناوری در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، هدایت فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی فعال دانشگاه به سمت فناوری نانو و تشویق فعالیت‌های پیشرو در این زمینه است.

به نقل از ستاد نانو، در این رویداد از اختراعات برتر، ابتکار و نوآوری برتر، مقالات برتر، کتب برتر، ایده‌های برتر، محصولات برتر، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی برتر، محقق برتر (در شاخه‌های مختلف افراد حقیقی، اعضای هیأت‌علمی، دانشجویی، دانش‌آموزی)، آزمایشگاه برتر، مرکز تحقیقات برتر، طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان برتر، پایان‌نامه برتر (ارشد و دکتری) تقدیر می‌شود.

برگزاری چالش فناورانه در حوزه کاربرد فناوری نانو در بتن از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

 

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است