خانه خبر برگزاری رویداد استارتاپی نانواستارز در اصفهان

برگزاری رویداد استارتاپی نانواستارز در اصفهان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران: این رویداد را فرصتی برای معرفی ستاره‌های آسمان فناوری نانو ایران به صنعت دانست و اظهار کرد: این برنامه با همکاری فن بازار منطقه‌ای استان اصفهان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد مدل بومی اکتساب فناوری و دستیابی به یک الگوی کاربردی در بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و فناوری کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعتی با هدف استفاده از الگوی نوآوری باز و برقراری ارتباط بین نخبگان، فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های صنعتی که دارای چالش‌های فناورانه در زمینه‌های مختلف هستند، نیاز مبرم صنایع کشور به شمار می‌آید.

مسئول واحد حل مسئله شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، برگزاری رویداد استارتاپی نانو استارز را با هدف معرفی دستاوردها، محصولات و فناوری‌های نوین و کابردی استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و فناوران فعال در حوزه نانو اعلام کرد و گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌ها، ظرفیت‌های استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان در سطح ملی با رویکرد رفع نیازهای فناورانه صنایع و همچنین تجاری‌سازی و توسعه محصولات فناورانه قرار می‌دهد.

البرزیان ادامه داد: استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و فناوران می‌توانند دستاوردها و توانمدی‌های خود را از طریق بخش ارسال طرح‌ها و فناوری بارگزاری کنند. علاوه بر اهدای جوائز، حمایت بلاعوض تا سقف ۴۰۰میلیون ریال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به شرکت کنندگان در این رویداد در صورت عقد قرارداد رفع نیاز فناورانه با صنعت تعلق خواهد گرفت.

وی مخاطبان این برنامه را شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در صنعت نانو در کشور، خبرگان صنعتی، مراکز علمی و تحقیقاتی حوزه فناوری‌های نانو، صنایع پیشرو در حوزه نانو، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، استارت آپ‌های تخصصی صنعت نانو، انجمن‌های صنعتی و علمی نانوفناوری و نوآوران و مبتکرین معرفی کرد.

البرزیان در توضیح محورهای این رویداد گفت: فناوری نانو در صنایع فلزی و شیمیایی، دارو، بهداشت و سلام، عمران و ساختمان، پلیمر، رنگ و رزین، الکترونیک و نساجی محورهای این رویداد را شامل می‌شود.

مسئول واحد حل مسئله شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، شیوه اجرای رویداد را برگزاری نشست پیش رویداد به منظور آموزش و منتورینگ تیم‌های شرکت کننده، داوری و ارزیابی طرح‌ها و فناوری‌های دریافتی توسط دبیرخانه رویداد، ارائه دستاوردها و محصولات فناورانه توسط تیم‌های شرکت کننده در روز رویداد، جلسات B۲B بین فناوران و مدیران صنایع و کسب و کار و در نهایت تقدیر و حمایت مالی از طرح‌ها و فناوران برگزیده اعلام کرد.

البرزیان تصریح کرد: یکم اسفند، زمان برگزاری پیش رویداد و هشتم اسفندماه روز برگزاری رویداد است و علاقه‌مندان تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند، برای ثبت نام و ارسال طرح‌ها اقدام کنند.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است