خانه خبرنمايشگاه ها آغاز چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات

آغاز چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

پلیم‌پارت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات روز دوشنبه 17 آبان در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان افتتاح شد.

درباره نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات

در این نمایشگاه ۷۷ شرکت از ۱۲ استان کشور حضور دارند و طی چهار روز برگزاری تا بیستم آبان‌ماه، توانمندی‌ها، محصولات، کالاها و خدمات خود را در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهند.

شرکت‌کنندگان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و منسوجات اصفهان از استان‌های اصفهان، تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان، مازندران، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

این شرکت‌ها در زمینه صنایع و ماشین‌آلات نساجی، مواد اولیه و منسوجات شامل پارچه، پتو و کالای خواب فعالیت دارند. از جمله مطرح‌ترین برندهای حاضر در نمایشگاه می‌توان به ایران نوبافت، مواد پلیمری ارغوان، مجتمع صنعتی بهکوش، نفیس نخ، پایاجین اصفهان، دانش‌بنیان الوان ثابت، حجاب شهرکرد، پلی‌اکریل ایران، رایا شقایق سرآمد، رزین نخ بدیعی، سما نقاله و نوربافت اشاره کرد.

همچنین نمایندگان داخلی شرکت‌های فعال صنعت نساجی کشورهای چین، ترکیه، آلمان و اسپانیا به ارائه دستاوردهای خود پرداخته‌اند.

سخنرانان

این مراسم با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل گمرک استان، روسای انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت نساجی و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در این مراسم گفت: تیم اجرایی نمایشگاه توانستند با تلاش، پشتکار و همراهی مسئولان استانی و شهری بنای ماندگاری را برای شهر و استان اصفهان به یادگار بگذارند.

ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز از راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک به عنوان نخستین شهرک تخصصی این حوزه در اصفهان خبر داد و تاکید کرد: استان اصفهان قطب صنعت نساجی ایران است.

رئیس انجمن کارفرمایان صنعت نساجی استان اصفهان نیز در این مراسم تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از دو هزار واحد صنعتی در حوزه صنعت نساجی فعالیت دارند که بیش از 50 هزار اشتغال را برای مردم فراهم کرده‌اند.

شاه‌کرمی افزود: در حال حاضر زمینی برای احداث شهرک صنعتی با محوریت تولید پوشاک در اختیار داریم که می‌تواند پس از راه‌اندازی، اشتغال قابل توجهی را برای استان اصفهان فراهم کند.

علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز گفت: صنعت نساجی به عنوان صنعت سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود و می‌تواند زمینه اشتغال‌زایی بسیاری را ایجاد کند.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است